Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.08.2011, 09:59
Tejy Tejy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.06.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 50
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
Hmmm... kerrotko vielä, että mistä ruuvista olet niitä syöttöjä säädellyt?
pumpun päädyssä alinta ruuvi! Olenko säädellyt sitten väärästä ruuvista? Jouto käynti ei siitä ole muuttunut ylös tai alaspäin ollenkaan pysynyt aina 800.n kierroksilla

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.08.2011, 10:14
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tejy Näytä viesti
pumpun päädyssä alinta ruuvi! Olenko säädellyt sitten väärästä ruuvista? Jouto käynti ei siitä ole muuttunut ylös tai alaspäin ollenkaan pysynyt aina 800.n kierroksilla
Joo olet säätäny väärää ruuvia, oikea ruuvi on siinä mihin edicin tanko päättyy pumpulla siihen vipuun niin siinä alla on sellainen jotain 12mm paksu pultti jossa on lukitusmutterina sellainen muistaakseni sileä mutteri jossa kyljessä pieniä reikiä erikoistyökalua varten kun sitä pulttia löysää niin syötöt lisääntyy muistaakseni ja kiristäessä toisinpäin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.08.2011, 10:15
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Se sileä mutteri on voitu myös vaihtaa tavalliseen koska siinä on sama kierre kuin hj:n renkaanmutterissa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.08.2011, 11:05
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Hatusta vedettynä se ruuvi jota olet säädellyt on maksimikierrosten säätö ruuvi. Joka on nyt sitten asetuksissa Ö.

Eli tosiaankin se oikea ruuvi ,tai pultti on se mihin se tanko ja liiputin vastaa, ja siinä on muistaakseni,tai ainakin bj:ssä on 19 mm kanta,ja se lukitus voi olla sitten muutakin.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.08.2011, 12:55
Tejy Tejy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.06.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 50
Perusasetus

kiitos näistä ohjeistuksista! Ja yritetään nyt säätää syöttöjä oikeasta paikasta. paremmalla onnella!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol savuttaa? HojoAna Tekniikka & Jutustelu 14 24.07.2010 19:08
Megasquirttia asennellaan... ja apuja tarvitaan. kuppe Tekniikka & Jutustelu 3 02.10.2007 05:05
Apuja tarvitaan kulkuvälineen muodossa !! Ex_inkkari Chit-Chat 9 07.12.2006 14:13
hj savuttaa turakki Tekniikka & Jutustelu 19 17.10.2005 08:01
hj savuttaa Tekniikka & Jutustelu 15 22.09.2004 19:34


Sivu luotu: 14:35 (GMT +2).