Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.08.2011, 21:15
Imperio:n Avatar
Imperio Imperio ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 23.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, Savon sytämmessä.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Aiotko laittaa tuon vakio TD04:sen turbon? Jos aiot, niin miksi vitussa? Huonoin kokemani turbo.
Jos sulla on lahjoittaa uusi parempi niin avosylin otan vastaan

Tuo malmikasa on ollut minulla nyt pari vuotta ja 5k€ kohdalla lopetin laskemisen mitä tuo on niellyt rahaa. Tuohon tietty sisältyy hankintahintakin. Tällä hetkellä en edes uskalla ajatella mitäs siihen on mennyt. Näkyy vaan aina menevän kymppi sinne ja satanen tänne kun jotain laittaa. Tapana ollut ettei paljon kehtaa vanhoilla kasailla jos jotain on helposti uusittavissa ja näyttää sen vaativan.

Turbo sinällään toimii ja riittää minulle tällä hetkellä. Ei ole ollut ykkösenä hankintalistalla eikä taida mahtua koko listalle vielä
Aina se vaparin voittaa ja näkyy liikuttavankin tuota pätkää 1,2 ahdoilla

Niin ja vielä yhtenä perusteena tuo on minulle puhdas harrastelaitos, ei käyttöauto niinkuin monella muulla.

Että siks vitussa

Vanha 17.08.2011, 21:32
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Perusasetus

Eikä tarvii pelätä että kovilla öljynpaineilla tupsahtaa imupuolelta öljytiiviste ulos ja kone ottaa huimat,Näin tekee eräs nimeltä mainitsematon "kuningas"turbo. Ja kovilla ö-paineilla tarkoitan tuollaisia 6-7bar paineita. Pienihän tuo ahdin on,siitä ei pääse mihinkään,mutta kyllä se ihan hyvä ahdin on metsään.
Vastaa lainaten
Vanha 17.08.2011, 22:27
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Perusasetus

Samaa mieltä...

Ei turbossa mitään vikaa ole. Kestää ja ahtaa alhaaltaki. Kertokaapa viisaammat onko -97 ylöspäin Pajerossa eri turbo, tai jotain muuta uutta tuossa koneessa kun nykynen kulkine on -97 ja aiemmin ollu kaks pajeroa joista nostanu ahtopaineita samalla reseptillä kuin nykyisestäki. Pop off venttiiliksi vaihtanu kaikkiin 1,5bar mallin. Aikasemmin en ole saanu poksahtaan tuota 1,5bar venttiiliä, mutta tällä nykysellä poksahtelee aina ku reilummin kiihyttää. Lisäksi alusta asti jo vakiosäädöilläki tuntunu olevan pannussa potkua enempi vaikka koneella ajettu 100000km enempi. Kone hyvä muutenki. Kokemuksesta voin sanoa, että tehoiltaan ei ainakaan Tojotien ja Jeeppien samankokoset turbokoneet pääse lähellekkään Pajeron koneen suorituskykyä.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2011, 05:29
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Imperio Näytä viesti
Jos sulla on lahjoittaa uusi parempi niin avosylin otan vastaan

Tuo malmikasa on ollut minulla nyt pari vuotta ja 5k€ kohdalla lopetin laskemisen mitä tuo on niellyt rahaa. Tuohon tietty sisältyy hankintahintakin. Tällä hetkellä en edes uskalla ajatella mitäs siihen on mennyt. Näkyy vaan aina menevän kymppi sinne ja satanen tänne kun jotain laittaa. Tapana ollut ettei paljon kehtaa vanhoilla kasailla jos jotain on helposti uusittavissa ja näyttää sen vaativan.

Turbo sinällään toimii ja riittää minulle tällä hetkellä. Ei ole ollut ykkösenä hankintalistalla eikä taida mahtua koko listalle vielä
Aina se vaparin voittaa ja näkyy liikuttavankin tuota pätkää 1,2 ahdoilla

Niin ja vielä yhtenä perusteena tuo on minulle puhdas harrastelaitos, ei käyttöauto niinkuin monella muulla.

Että siks vitussa
Ajattelin vain että pienellä panostamisella (200-300e?) saisi jo ihan ok kuntoisen käytetyn paremman ahtimen tuohon kylkeen.. Kun kerran näin hyvin teet koko laitoksen uusiksi niin itse vaihtaisin turbonkin, tai vaihdan kyllä vaikken omaani uusiksi teekkään

Tuossa mitsun omassa ahtimessa on tuo tehoalue erittäin suppea ja hyötysuhdekkaan ei tunnu olevan mikään järin iso.. Itellä on pajero ja kaverilla 2, kaikissa MUN mielestä sama homma. Eli ei vika vain yhdessä turbossa

Voi tietty olla että noissa +500tkm ajetuissa ahtimissa tulee jo ikä vastaan Mutta naapurin kiisselinvirittäjäpoika kertoi vähän huhua tuosta mitsun td04:sen toimivuudesta, sillä oli muistaakseni jossain peltoauto mersussa joskus semmonen.
Vastaa lainaten
Vanha 18.08.2011, 09:41
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Ajattelin vain että pienellä panostamisella (200-300e?) saisi jo ihan ok kuntoisen käytetyn paremman ahtimen tuohon kylkeen.. Kun kerran näin hyvin teet koko laitoksen uusiksi niin itse vaihtaisin turbonkin, tai vaihdan kyllä vaikken omaani uusiksi teekkään

Tuossa mitsun omassa ahtimessa on tuo tehoalue erittäin suppea ja hyötysuhdekkaan ei tunnu olevan mikään järin iso.. Itellä on pajero ja kaverilla 2, kaikissa MUN mielestä sama homma. Eli ei vika vain yhdessä turbossa

Voi tietty olla että noissa +500tkm ajetuissa ahtimissa tulee jo ikä vastaan Mutta naapurin kiisselinvirittäjäpoika kertoi vähän huhua tuosta mitsun td04:sen toimivuudesta, sillä oli muistaakseni jossain peltoauto mersussa joskus semmonen.
Viritys käyttöön tuo onkin ihan paska,muuten ihan ok. Itse olen ainakin huomannut että omassani pumppu on se tekijä joka laittaa tehot laskuun kiihdytyksessä. Kaikkein paras valinta tuohon olisi esim Garretin gt2052vnt ahdin,siinä olis alhaalta herääminen kohdallaan ja paineet riittäis pitkälle.
Tulee vaan ahdasta pajeron konehuoneessa
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2009 18:06
Myydään myydään pajero 2.8 vm-98 "ilmastoitu" MYÖS VAIHTO Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 2 09.02.2009 11:17
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" REKISTERÖIMÄTÖN O/M/V Ajoneuvot 2 14.12.2008 21:25
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2008 22:17

Sivu luotu: 05:51 (GMT +2).