Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.08.2011, 14:16
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti


Semmonen ero 265/70R16 ja 265/75R16 -renkailla sitten oli
No, uuden kumin päällä auton paino, toinen tyhjiltään. Eli ei kerro koko totuutta, onhan siinä varmaan sen reilun 3 cm kokoeroa.

Näyttää jo paljon paremmalta noinkin, kuten huomaat 285/75 kumeilla olis tarvinnu lähtee silpomaan kuraläppää/muokkaamaan sisäloksua. Pidemmillä jousillakin se sisäänjoustossa ryystäis yhtä syvään.
Korikorotuksella saa paremmin tilaa. Ja tukivarret maksimiin (casteria) säädettynä saa sentin lisää läpän väliin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.08.2011, 15:18
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
No, uuden kumin päällä auton paino, toinen tyhjiltään. Eli ei kerro koko totuutta, onhan siinä varmaan sen reilun 3 cm kokoeroa.

Näyttää jo paljon paremmalta noinkin, kuten huomaat 285/75 kumeilla olis tarvinnu lähtee silpomaan kuraläppää/muokkaamaan sisäloksua. Pidemmillä jousillakin se sisäänjoustossa ryystäis yhtä syvään.
Korikorotuksella saa paremmin tilaa. Ja tukivarret maksimiin (casteria) säädettynä saa sentin lisää läpän väliin.
No joo.. Kyllähän se selkeästi näyttää paremmalta ja tuossa pienellä testiajolla soramontun reunalla pitoakin tuntui selkeästi enemmän olevan...
Ja tuossa kun sitä kattelee, niin näyttäis jonkuverran korkeammalta ainaki tuosta vetokoukun alta. Ei vaan hoksinu mitata ennen vaihtoa...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.08.2011, 09:11
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Meinaatkos tehä sen korin korotuksen??
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.08.2011, 19:39
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Tuli tutkittua tuota korinkirotushommaa... Pulttien määrää ja pituutta.

Takakulmien kiinnityspisteet löytyi näin:



Samalla paljastui "kätkö", jossa kaikkea tarpeellista :



Japanialaiset yrittää vissiin tarkotuksella saaha nuo autot ruostumaan ko olivat "piilottaneet" superlonia tuonne koteloihin kosteutta keräämään



Jos tuonne sais apua pimeisiin iltoihin:

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.08.2011, 19:44
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Kuvia...


Lisäilin ajokuvia tuonne albuumiin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.08.2011, 21:21
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Ensimmäinen paikoillaan... kytkennät tosin puuttuu

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.08.2011, 21:56
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Valoa, valoa


No niin...

Nyt olis viimeinki toimivat työvalot takana ja katsastuskonttorin setäkään ei pitäny pahana ko varmuuden vuoksi sieltä kävin kyselemässä, että saapiko olla henkilöautossa töivaloja...


Asennuksia:

Ekaksi tulee sulake, joka löysi paikkansa ilmanputsarin ja lokasuojan välistä...




Sittenhän sieltä löyty vielä kohtuullisen tilava läpivientikin...




Kytkimelle askartelin paikan jostakin vanhasta hiacen radiopaikan peitelevystä...
Kytkin on siis merkkivalolla varustettu 3-asentoinen kytkin, jolla saapi valot päälle, liitettyä pakkivalojen kanssa toimimaan tai tietenki kokonaan pois...




Tuonne tunkin kaveriksi laittelin vähän vaneria, johon ruuvasin releen ja virranjakoblokin kiinni, joten tuolta löytyypi tarvittaessa jatkuva virta tulevaisuuden keksintöjä varten. (onhan se komia, mutta ite tein, jos joku sitä eppäilee )




Sitten vielä lopputulos. Lamput asennettuna ja laitoin vielä pätkän kaapelikourua tuohon kattotelineen alle, niin sai johot piiloon.




Koitetaampa välillä muistaa antaa kiitokset asennuskaverille, elikkä kiitoksia Gluttonille...
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
90, arb, kzj, land cruiser, toyota


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Toyota Land Cruiser KZJ90 3.0TD -97 -MaTTi- O/M/V Ajoneuvot 1 05.06.2009 18:22
M: Land Cruiser KZJ90/95 vm. -96-00 3" down pipe -MaTTi- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 05.04.2009 06:04
KZJ90:een palikoita väliin ja kumit alle -MaTTi- Maasturiprojektit 11 08.05.2007 00:58
Askartelua offareille Ex_inkkari Chit-Chat 2 16.11.2006 21:02
Askartelua Flugfiske Chit-Chat 8 07.10.2006 15:44


Sivu luotu: 13:20 (GMT +2).