Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.08.2011, 09:54
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Maltoitko mennä nukkumaan yöllä lähikkös heti kokkeilemaan???

__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.08.2011, 11:28
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Glutton Näytä viesti
Maltoitko mennä nukkumaan yöllä lähikkös heti kokkeilemaan???
No kävin mie tuossa raviradan kohalla pyörähtämässä.... Ihan tiellä pysyin kuitenki
Eikä tuntunu ko pientä ravistusta satasen vauhissa...
Ja hiljasemmat ja paremmat ajaa ihan tielläki ko ne edelliset renkaat, ei vetele niin paljoa... Täytynee käydä vielä päivänvalossa ottamassa kuva tuola pihalla..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.08.2011, 13:58
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Renkaita alle


Eli eilisillan ohjelmassa oli vähän renkaiden vaihtoa...



Vanhat otettu pois tieltä...



Udet jonottaa allelaittoa



Siitä sen pitäs paikkansa löytää



Ensimmäinen alla



Nyt ollaan jo maan tasalla



Aika lähellä on tuo roiskeläppä



Semmonen ero 265/70R16 ja 265/75R16 -renkailla sitten oli



Siinä se olis luonnollisessa ympäristössään.. Kotipihalla



Lähelle tullee tuo lärpätin...



Sama tilanne vähän kauempaa



Sitte vielä tämmönen poseerauskuva...

Kuvien oton jälkeen meinas käsijarru takertua päälle ja sitä siinä sitten kopistelin vähän vasaralla, niin parantui tuo jarrun toimintakin, kun meinasi olla aiemmin niin löysällä, että kahva piti vetää aivan yläasentoon, jos meinasi saada sen pitämään...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.08.2011, 14:01
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Ja navigaattorikin on nyt laitettu kunnolla kiinni..



Ja siitä löytyypi Garminin SuomiPro maastokartat
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.08.2011, 14:16
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti


Semmonen ero 265/70R16 ja 265/75R16 -renkailla sitten oli
No, uuden kumin päällä auton paino, toinen tyhjiltään. Eli ei kerro koko totuutta, onhan siinä varmaan sen reilun 3 cm kokoeroa.

Näyttää jo paljon paremmalta noinkin, kuten huomaat 285/75 kumeilla olis tarvinnu lähtee silpomaan kuraläppää/muokkaamaan sisäloksua. Pidemmillä jousillakin se sisäänjoustossa ryystäis yhtä syvään.
Korikorotuksella saa paremmin tilaa. Ja tukivarret maksimiin (casteria) säädettynä saa sentin lisää läpän väliin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.08.2011, 15:18
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
No, uuden kumin päällä auton paino, toinen tyhjiltään. Eli ei kerro koko totuutta, onhan siinä varmaan sen reilun 3 cm kokoeroa.

Näyttää jo paljon paremmalta noinkin, kuten huomaat 285/75 kumeilla olis tarvinnu lähtee silpomaan kuraläppää/muokkaamaan sisäloksua. Pidemmillä jousillakin se sisäänjoustossa ryystäis yhtä syvään.
Korikorotuksella saa paremmin tilaa. Ja tukivarret maksimiin (casteria) säädettynä saa sentin lisää läpän väliin.
No joo.. Kyllähän se selkeästi näyttää paremmalta ja tuossa pienellä testiajolla soramontun reunalla pitoakin tuntui selkeästi enemmän olevan...
Ja tuossa kun sitä kattelee, niin näyttäis jonkuverran korkeammalta ainaki tuosta vetokoukun alta. Ei vaan hoksinu mitata ennen vaihtoa...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.08.2011, 09:11
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Meinaatkos tehä sen korin korotuksen??
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.08.2011, 19:39
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Tuli tutkittua tuota korinkirotushommaa... Pulttien määrää ja pituutta.

Takakulmien kiinnityspisteet löytyi näin:



Samalla paljastui "kätkö", jossa kaikkea tarpeellista :



Japanialaiset yrittää vissiin tarkotuksella saaha nuo autot ruostumaan ko olivat "piilottaneet" superlonia tuonne koteloihin kosteutta keräämään



Jos tuonne sais apua pimeisiin iltoihin:

Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
90, arb, kzj, land cruiser, toyota


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Toyota Land Cruiser KZJ90 3.0TD -97 -MaTTi- O/M/V Ajoneuvot 1 05.06.2009 18:22
M: Land Cruiser KZJ90/95 vm. -96-00 3" down pipe -MaTTi- O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 05.04.2009 06:04
KZJ90:een palikoita väliin ja kumit alle -MaTTi- Maasturiprojektit 11 08.05.2007 00:58
Askartelua offareille Ex_inkkari Chit-Chat 2 16.11.2006 21:02
Askartelua Flugfiske Chit-Chat 8 07.10.2006 15:44


Sivu luotu: 21:52 (GMT +2).