Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 02.03.2004, 19:23
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Perusasetus

Ruuttaa tohon omaan uutukaiseen oon etsimässä, joko mono-jetronikkiä tai motronikkiä tai muu vastaava kaasarin tilalle ruuvattava epeli. Saa nähä kuis sit löytyy paukkua, koneesta tai muualta voimansiirrosta

Imusarjan joutuupi rakentaan itse, jos haluaa tuplia. Mökkiautossa on yksi vaakaimu ja kyllä se riittää ihan hyvin, Ei tartte mun mielestä kuin ton yhden vaakaimun niin ei sitä enään alkuperäiseksi tunnista ollenkaan! Ja kaiken lisäksi aivan vakionokalla!!! Tosin kytkimen joutuupi värkkäämäään sellasen extra-heavy-duty mallia. Ja kaiken hyvän lisäksi lämpöongelmat hävis samoin tein=> ei nosta lämpöjä, kesällä max 60 astetta kaihtimet kiinni mutalikossa.

No mites se ny tolleen lipsahti....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sd33t koneen kannenpulttien tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 3 26.09.2007 23:52
KIIRE.nokan momentti? Tekniikka & Jutustelu 4 20.05.2006 20:56
king cabin momentti Tekniikka & Jutustelu 2 08.05.2006 21:24
Kannenpulttien kiristysmomentti Setä Tekniikka & Jutustelu 11 04.04.2005 14:58
U-pulttien momentti Jeep HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 4 18.01.2005 07:56


Sivu luotu: 19:45 (GMT +2).