![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Juu täähän meni kuin oppikirjasta
![]() Eli kansipahvinmukana tuli lappu että valmistajan ohjeen mukaan kirittävä=45nm 65nm 90, 90, kone 50cc ja 90 sitten 1000km ja 90 No nythän paskakasa on ajossa, kaikki toimi niin kuin pitääkin, mutta koneen lämmitessä öljynpaineet tippuu tyhjäkäynnillä 0.5kg, eli jotain mättää ja pahasti. Kaikki paskat uusittu tohon koneeseen, huomenna vielä alakerta kerran auki. Oli muuten viimeinen volkkari mihin sekaannun ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vanhan kempin elvytys | Kovakalu69 | Chit-Chat | 8 | 03.08.2014 12:27 |
Vanhan öljysäiliön poisto | Nerd-O | Chit-Chat | 13 | 08.08.2011 08:50 |
vanhan Patrolin lataus? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.01.2008 16:54 | |
vanhan trelleborgin kohtalo | ed | Chit-Chat | 8 | 20.03.2007 23:27 |
Vanhan rangen hankinta? | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 19.03.2004 22:27 |