![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Siis eihän se toimi huonostikkaan. Näkisin että jakovaihteisto on selvää tavaraa jos koettelet nelivetoa. Vois se silti olla veikeä ajaa kun toinen akseli haluaa mennä kovempaa kuin toinen ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Susukista en tiedä, mut tojotassa kyl kestää nelikko ihan nätisti nipussa, vaikka vähä eroja onki. Mullaki oli pitkään RJ:ssä takana 4.625 ja eessä 4.88...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pienet erot on ok, luokkaa +/- 5% mutta enempää ei suositella. Itse en ajaisi kovin isoilla eroilla, mutta joku tyyliin 4.09 / 4.11 on ihan ok. Isommilla eroilla sitten joko kestää tai ei kestä
![]() Ja voihan se olla tosiaan mielenkiintonen varsinkin liukkaalla jos on kovin iso ero välityksissä ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]() testaa toki!
Itsellä pamahti talvella takaperä ja vaihdoin pitemmällä välityksellä oloevan perän sinne: Oli veikeä testailla sohjossa moista. Lievästi sanottuna "vikuroi".
Edessä siis 3,55 ja taakse laitoin 3,07... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minulla meni vahingossa väärä välitys taka perää ABR lukkoja asentaessa ja juuri ennen Lapland Trophyä silloin kun se oli vielä kisa... ihmettelin kun neli vetoa ei meinannut saaha pois päältä pois. auto meni aivan ihmeellisiin paikkoihin ja minulta meinasi usko loppua ennen kuin autolla meno halut. jälkeen päin vanha trial kuski kertoi että josku oli konstia käytety myös trial kisoissa koska se parantaa 4vedon hallintaa ja kiipeily kykyä kivikossa. siis minulla etu pää pyöri nopeampaa ku takapää... en tiedä sitten miten se kestää mutta ainakin minä ajoin hilulla kisat ilman ongelmia ja pärjäsin siksikin hyvin vaikka hieno kiinan vinssi palo ekaan jänkään (oli muuten viimenen kiinan ihme)...
__________________
! Because earth aint not flat ! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vastauksista. Pitää alkaa metsästään tuonne takaperään 3.9 välitys tai pitää viel tarkistaa et onko edessä tuo vakio 3.9 välitys.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
sama heitto tulee äkkiä ku edessä ja takana eri paineet renkaissa.
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Takaperän lukko bj:hin? | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 07.06.2012 09:35 | |
Ostettu SJ 410 takaperän poskirattaat | 4WD | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.04.2011 20:51 |
ongelmia takaperän lukon kanssa | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.10.2010 20:49 |
O:Lj:n takaperän välitys 4.88 | kirurgi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.04.2008 20:57 |
BJ takaperän metelistä | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 10.01.2006 17:16 |