Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 29.02.2004, 15:52
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Mä laittaisin kyl enemmän nissanin dieseleiden murheiksi noi seetirenkaiden ongelmat,itse en kyllä ole kuullu koskaan tojon kutoskoneen seetien löysänneen...Öljypumppu on kai jotain 700-1000mmk luokkaa,varmuutta ei ole kun ostin aikoinaan vara.osiksi ajokin mistä sain vaurioituneet osat.Enemmän tuosta hj:sta huolenaiheena pitäisin vaihteistoa.vaihteiston laakerointi ei ole samalla tasolla ku moottorin kesto kilometrit.nelilovinen vanhempi laatikko on huomattavasti lujempi.

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
5k kone! PlayBox4x4 Tekniikka & Jutustelu 9 22.01.2013 07:15
O: 1.9/2.0 TD kone riude O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.06.2007 12:40
M: bj kone BÄLÄ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.03.2007 12:07
hj 60 kone. pulu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.10.2006 21:14
M:HJ-61 kone O/M/V Muut 0 22.08.2004 19:47


Sivu luotu: 12:46 (GMT +2).