Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 03.08.2011, 20:37
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Juurikin noin, kuten Caddy tuossa kirjoittikin, eikä tuohon pääsemiseen paljon pohtimistakaan tarvitse.

Nuo ylä- ja alamäkeen ampumiset nyt on ihan selvää hommaa, mutta eivät mitenkään liity kyllä tuulipoikkeamaan. Eikä liity myöskään aseen pystyssä pitäminen, se ei ollenkaan liity luodin lentorataan, vaan tähtäinlinjan ja lentoradan kohtaamiseen.

Vaan kivaa se on lukea välillä vähän uusiakin totuuksia.
Luepa oma totuutesi ja mieti miten luoti lentää jos ase on ns suorassa ... mietipä sitten mitä tapahtuu kun se pyssy ja kiikari joka ehkäs n 50 mm piippulinjan yläpuolella onkin kallellaan,nämä on niitä asioita jotka kannattaa opetella kun sitä tuulta ei hallitse kuin Ukkoylijumala..Jos pystyt mittaamaan tuulennopeuden kokolentoradalta niin ok noi taulukot mutta jos se luoti lähtee tuulenmukaan heti piipulta niin vaikka kohteessa ei tuulekaan mikäli matkaa ne 400m niin vaikea on kattoa taulukkokorjausta..Kun nyt tietäjiä tuntuu olevan niin miten vaikuttaa rihlan suunta??
Perkele sii..viereen meni...nopeaan ei kerkiä tuuli ottamaan,keveään ottaa siis painavampi nopeampi vie suorempaan ja nopeampi samanpainoinen-anteeksi tuuli vei!!!

Viimeksi muokannut uokki : 03.08.2011 20:54
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:46 (GMT +2).