Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 26.07.2011, 23:35
ArKo:n Avatar
ArKo ArKo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.10
Sijainti: Lumijoki
Viestit: 13
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja thudor Näytä viesti
Mitään kyseisestä mallista tietämättä veikkaisin, että on väärän mallinen keskiö tai ratti. Eli akseli yleensä hieman lotajaa putkessa vapaana, mutta ratin keskiön kiristyksessä tiivistyy paikalleen. Oliskohan väärä halkaisija tai boorimalli (hieman kartio) tolle akselille? tai sitte pitäis olla jokin kaulus sen keskiön alle, yleensä kyllä kiinteästi siinä keskiössä.
Boori tuntuisi sopivan ihan ok, kartiosta ei sitten olekkaan tietoa.
Laitan huomenissa vielä kuvan ratin alapuolen keskiöstä/kauluksesta.
Kovempaa ei enään tohdi kiristää, ettei ala jenka oikenemaan
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Pajeron osia ratti, vilk/pyyh. viikset, yms sako O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 10.07.2013 20:40
pajeron polttoainemittari ongelma. jonza Tekniikka & Jutustelu 6 25.02.2011 23:10
Pajeron 4-veto ongelma. Osmo87 Tekniikka & Jutustelu 20 23.01.2009 23:27
Pajeron ongelma juza Tekniikka & Jutustelu 10 15.11.2005 23:06
Pajeron käynti ongelma Tekniikka & Jutustelu 2 28.03.2005 16:08


Sivu luotu: 00:16 (GMT +2).