Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2011, 18:52
jonza jonza ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: ylihärmä
Viestit: 117
Perusasetus

pajeron polttoainemittari ongelma.


eli viisari ei liikahda mihinkään vaikka tankki on täynnä.. tsekkailin tankin ympärystää mutta en nähnyt minkäänlaisia johtoja.. paitsi että siinä abl venttiilin vieressä oli joku 2 napainen liitin tyhjillään.. ilman tankin irroittamista ei kyllä pääse näkemään että mihin tuo johto menee..

jos joku tietää minkälainen johto tulee mittarilta tankille ja mitä kautta se johto kulkee niin hyvä neuvot kalliit..

sinänsä olisi mukavaa jos pajeron oma naftamittari toimisi mutta jos ei ala toimia niin onko edes vaihtoehto laittaa polttoaineelle oma lisämittari?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2011, 20:34
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Minkä ikänen ja millä koneella oleva pajero?

Vanhoissa gen1 pajeroissa ainaki tulee vaan yks johto suoraan sinne tankin anturille ja sen näkee ilman mitään irrottamisia.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.02.2011, 21:04
jonza jonza ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: ylihärmä
Viestit: 117
Perusasetus

juurikin tämä gen 1 pajero.. 2,5td -87

eli sen pitäisi mennä siihen samaan lätkään mistä polttoaineen meno ja paluuputket alkaa? eikös se anturin paikka kuitenkin luulisi olevan lähellä noita lähtöjä..

tarkasti kyllä katselin ympäri pohjaa mutta en löytänyt johtoa ollenkaan.. liekö jäänyt johonkin risuun kiinni

voisiko sen johdon uusia?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.02.2011, 21:07
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jonza Näytä viesti
juurikin tämä gen 1 pajero.. 2,5td -87

eli sen pitäisi mennä siihen samaan lätkään mistä polttoaineen meno ja paluuputket alkaa? eikös se anturin paikka kuitenkin luulisi olevan lähellä noita lähtöjä..

tarkasti kyllä katselin ympäri pohjaa mutta en löytänyt johtoa ollenkaan.. liekö jäänyt johonkin risuun kiinni

voisiko sen johdon uusia?
Juuri siihen lätkään menee. Muistaakseni keltanen oli se johto ja voihan sen uusia. Lähtee siitä takapenkkien jalkatilan kohdalta pohjan alta. Siinä on vaan sellanen jännä juttu et se johto on "maadotettu", just ennen sitä lätkän kiinnitystä. En tiiä miksi, mut ei toiminu ilman sitä maadottamista.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2011, 22:03
jonza jonza ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: ylihärmä
Viestit: 117
Perusasetus

yritin googlen avulla onneani jos löytyisi kuvaa avuksi mutta ei tärpännyt.. osa on nimeltään polttoaine säiliöanturi.. mulla on jonkunlainen hatara mielikuva mitä tarkoitat tuolla maadoituksella mutta melkein silti pitää nähdä kuva että osaan liittää sen oikein.. siellä meno ja paluuputken välissä on tosiaan pieni paikka mihin tuo johto pitäisi olla tinattuna kiinni.. tuo paikka oli tyhjä.. ja koko johto puuttuu..

joo apukuskinpuolella takalattiassa on kumitulppa minkä alla on aika iso johtoliitin.. sieltä tulisi siis vissiin ryöstää keltaisesta piuhasta johto tuonne anturille..

pitääpä tutkia tuo asia..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.02.2011, 11:26
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jonza Näytä viesti
yritin googlen avulla onneani jos löytyisi kuvaa avuksi mutta ei tärpännyt.. osa on nimeltään polttoaine säiliöanturi.. mulla on jonkunlainen hatara mielikuva mitä tarkoitat tuolla maadoituksella mutta melkein silti pitää nähdä kuva että osaan liittää sen oikein.. siellä meno ja paluuputken välissä on tosiaan pieni paikka mihin tuo johto pitäisi olla tinattuna kiinni.. tuo paikka oli tyhjä.. ja koko johto puuttuu..

joo apukuskinpuolella takalattiassa on kumitulppa minkä alla on aika iso johtoliitin.. sieltä tulisi siis vissiin ryöstää keltaisesta piuhasta johto tuonne anturille..

pitääpä tutkia tuo asia..
Tuossa kuva,jospa olis avuksi
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Tankin liittimet.jpg‎
Views:	1479
Size:	52,8 Kt
ID:	17344  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.02.2011, 23:10
jonza jonza ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: ylihärmä
Viestit: 117
Perusasetus

joo kyllä tuo kuva saattaa helpottaa paljonkin.. pitääpä huomenna tutkia asia oikein ajan kanssa.. kiitoksia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron laatikko ongelma? Givelä Tekniikka & Jutustelu 4 22.02.2009 10:26
Pajeron 4-veto ongelma. Osmo87 Tekniikka & Jutustelu 20 23.01.2009 23:27
pajeron starttaus ongelma junnu78 Tekniikka & Jutustelu 13 03.04.2006 21:15
Pajeron ongelma juza Tekniikka & Jutustelu 10 15.11.2005 23:06
Pajeron käynti ongelma Tekniikka & Jutustelu 2 28.03.2005 16:08


Sivu luotu: 16:38 (GMT +2).