![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Vänkää vaan, niin saadaan ongelmaankin ratkaisu, kun on mielipiteitä olempiin suuntiin!!!
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Mutta tähän ongelmaan, koneessa on nyt sekä polttoainetta (ja ehkä muita aineita) että ilmaa jotka eivät täydellisesti pala. Ensimmäiseksi (olen itse) tarkastan sytytyksen kunnon, ja sen jälkeen ilmansaannin. Tämän jälkeen siirrytään sitten venttiilien ajoitus/kunto/välys tarkastukseen. Jos vika ei löydy, niin katalysaattorin tarkastus (kaasu pohjaan ja seurataan alkaako HC laskea, ettei ole kylmä kissa). TARVITTAESSA raskasjalkainen koeajo, jonka jälkeen kierrokset korkealla ENNEN mttausta ja sitten HC / CO mittaus jotta näkee katin toiminnan. Jos ei tokene,niin ohivuotomittaus, jottei kone "huohota", tai ei saa aikaiseksi tarpeeksi palamista. SITTEN kissa uusiksi ja lammas putkeen kaveriksi, kun kuitenkin kierteet korkkaa!!!! Ja kattikonehan kuluttaa enemmän polttoainetta, koska katin "käynnistäminen" ja ylläpito vaatii polttoainetta. Kumma ettei "kukkahattutädit" muuten tähän takerru???? Lainaus:
Lainaus:
BTW, ootko tulossa kisoihi viikonloppuna? Mulla olis 1kpl tarvikekatteja ylimääräsenä, jonka saa kun pyytää... Hinnan saa päättää iha ite... ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 2h:n apulaitteet ja jotain muuta | burton | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.10.2009 22:31 |
Myyty mocoma 27,45 ja Peltor x3+ jotain muuta | Leke-83 | O/M/V Muut | 28 | 05.10.2009 09:28 |
Myydään Kingcab, Patrol, ym osia+jotain muuta | oke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.04.2009 00:43 |
M: HJ:n perä+ jouset+jotain muuta | samid | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 22 | 29.12.2008 19:39 |
M: Lisävaloteline ja jotain muuta pientä | -Timi- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 26.06.2008 13:24 |