![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Niin siis, jos meinaat että puslat on prässätty sinne tukivarren pään silmukan sisälle niin kyllähän ne siellä kestää. Mutta jos prässätään tuollainen johnny jointin tapainen tukivarren sisälle niin, ettei siis sen enempää joonaksen höpösätkässä kuin putkessa ole kuin sileätä pintaa niin saa olla pirun tiukka sovite että kestää? Noita raidetankojen päitä on duunipaikan Sisu-, ja Kalmar- merkkisissä työkoneissa irtoillut aina silloin tällöin. En kyllä muista onko niissä prässätyt vai kierteellä olevat.. Ovat kyllä muutenkin todella kovassa käytössä, mut sehän on vähän sama kuin metsässä rymyäminen maasturilla ![]() Ja tosiaan jos viitsit kysäistä mitä maksaa Suomesta ostettuna jos on saatavilla.. ei viitsisi maksaa itseään kipeäksi, mutta ei välttämättä tilata ulkomailtakaan kun tietää jenkkien postilaitoksen taipumuksen hävittää lähetyksiä. Kuriirifirmat taas käy turhan kalliiksi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kumipuslan tillalle meinasin. Mut ei taida onnistua.
Tosiaan hinta kiinnostaa..
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#3
|
||||
|
||||
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Noi kyseiset ballistic fabin irtopäät on hitsattavia, ei prässättäviä. Tarkoitettu kiinteän mittaisten tukivarsien tekoon. Toki voi onnistua kiinnitys prässäämälläkin, silloin vain pitäisi saada rasvanipan reikä oikealle kohdalle, ja saada tukivarren pään lenkkiin reikä samoille paikoille että saisi tuutattua rasvaa tuonne sisälle.. ja sitten vielä olla se tukivarren pään lenkki oikean kokoinen
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |