![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuliko kierteet tapilla, sorvilla vai "kares"-liimalla??? Kax eka varmaanki onnistuu uudelleen mutta kolmas ei tässä tapauksessa ole vaihtoehto vaan korjauskeino...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
paikallisen kautta otin ku oli silloin kiire http://tuumacid.com/ ja ~hinta on samaa luokkaa kun täällä on jo kerrottu
kierteet tuli varsiin sorvilla vaikka tilasin ne hitsattavat kierreholkitkin |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Siis soitan Terolle...
Kiitoksia Tare!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kerro sitten mitä nämä nykyisin kustantaa, kiinnostais myös muutama näitä hommata.
PS. Editoi topicciin 1kpl N kirjaimia lisää.. Eli Johnny Joints ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Ja varmaankin meinaat, jotta kumipuslan tilalle??? Voishan se pysyäkkin myös jengasta puristamalla, mutta aika arveluttava tulis.... Toisaalta, onhan kuormurit / bussit raidetankoja prässipäillä ja tukivarret on prässipuristeella kiinni puslien silmukoista...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Niin siis, jos meinaat että puslat on prässätty sinne tukivarren pään silmukan sisälle niin kyllähän ne siellä kestää. Mutta jos prässätään tuollainen johnny jointin tapainen tukivarren sisälle niin, ettei siis sen enempää joonaksen höpösätkässä kuin putkessa ole kuin sileätä pintaa niin saa olla pirun tiukka sovite että kestää?
Noita raidetankojen päitä on duunipaikan Sisu-, ja Kalmar- merkkisissä työkoneissa irtoillut aina silloin tällöin. En kyllä muista onko niissä prässätyt vai kierteellä olevat.. Ovat kyllä muutenkin todella kovassa käytössä, mut sehän on vähän sama kuin metsässä rymyäminen maasturilla ![]() Ja tosiaan jos viitsit kysäistä mitä maksaa Suomesta ostettuna jos on saatavilla.. ei viitsisi maksaa itseään kipeäksi, mutta ei välttämättä tilata ulkomailtakaan kun tietää jenkkien postilaitoksen taipumuksen hävittää lähetyksiä. Kuriirifirmat taas käy turhan kalliiksi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kumipuslan tillalle meinasin. Mut ei taida onnistua.
Tosiaan hinta kiinnostaa..
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onko tommosia vastaavia suoraan tukivarsiin prässättäviä?
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eikai ne nyt prässättävänä kestä
![]() Edit: vai siis meinasitko että vanhan kumipuslan tilalle prässäten? Mulla ei ole tietoa, teoriassa kai voisi löytyä. Mutta ongelma siinä että noi on käytännössä samankokoisia kaikilla valmistajilla, sen sijaan automerkkien alkuperäisissä tukivarsissa puslia on niin miljoonaa kokoa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 10.07.2011 13:06 |