Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.07.2011, 23:05
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Voi herranlettas sentään, ei mua kosketa millään lailla mitä sä oon niistä Ultimaten paskoista mieltä. Enkä todellakaan välitä jos sä et niitä arvosta. Olisko mun nyt pitäny loukkaantua ja itkeä itseni uneen?

En mä omasta mielestäni mitään sen erityisemmin kehunu enkä haukkunu, kerroin vaan miten ne mulla on toiminu ja mitä se lysti maksaa. Vai valehteleeko mun energiankulutusmittarini? Totta vitussa kalliimmat merkkipumput on parempia, pakko ollakkin jos hintakin on ihan toista kuin noissa kiinalaisissa. Ei kai kukaan muuta ole väittänytkään? Ite totesin että Mitsun pumppuja ei tule vaikka ne varmasti hyviä olisikin. Hinta oli senverta kova. Kerroppa nyt sitten mihin pumppuun kannattais laittaa pelimerkit kiinni, missä on paras hinta-laatusuhde? Olis yx pumppu vielä tarkotus hankkia... Etten nyt sitten taas tule kusetetuksi, mä toimin jo nyt varoittavana esimerkkinä muille pumpun ostoa suunnitteleville...

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47

Sivu luotu: 01:59 (GMT +2).