Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.07.2011, 19:49
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Noh, en myy, enkä asenna Ilpo:ja, mutta oon vaan huomannu et eivät oo läheskään samalla tasolla kun muut. Sähköö vievät huomattavasti enemmän, ja heikkotehoisempia ovat. Tosin, ajaa jotkut Ladalla, ja Scaniallakin, vaikka olis autojakin tarjolla...
Jaa. Mulla on pari kappaletta noita Ultimaten Premier inverter 10 pumppuja, toinen tallissa ja toinen talossa. Sähköä on menny talon pumpussa 29.5-3.7 välisenä aikana tasan 46 kwh. Sisällä varsin miellyttävä lämpötila verrattuna ulkoilmaan, eli 22-23 astetta. Eikä ainakaan toi pumppu joudu näin pienessä talossa (n. 90neliötä) koville, 30 asteen helteillä käy pienimmillä teholla.Eikä pidä meteliä. Ja tallinkin saa tarvittaessa mukavan viileäksi hetkessä, ilmatilavuutta reilu 200 kuutioita, ja hyvin lämmittää talvella. Tallin lämmityskulut puolittu, ennen lämmitettiin suorasähköllä lattiaa. Laadusta en tiiä, hyvin on toiminu toistaseks, eikä oikeestaan edes kiinnosta niin kauan kun on täystakuu (2 vuotta, kompura 5vuotta).

Kysyin tarjousta Mitsun pumpuista, hintaa olis ollu karvan alta 4k€ asennettuna. Pakko olla helvetin hyviä tohon rahaan,sähköä ei kyllä voi enää mennä ollenkaan. Ultimatet jäi maksamaan 1400€ itse asentaen, aikaa meni ensikertalaiselta yht. n. 10tuntia, laatikko Karhua ja pullo Jallua. Mutta vittuako näistä väittelemään kun kerran tiedät selvästi paremmin...

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47

Sivu luotu: 13:53 (GMT +2).