![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() komian näköne hiluksi mut millä hitolla työ ootte nuo putket taivuttanu?
|
||||
|
||||
![]()
sama pisti silmään.. on tainnu olla oikee putken rypytin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Näkyis olevan kurtut mutkissa nii semmosella pullotunkki-rypyttimellä varmaa sitte..
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Nojoo..
![]() Persaukisilla kun ei ole varaa mihinkään fiiniin taivuttimeen, niin kahden koivun välissä nuo väännettiin... Itseasiassa itse mutkat ovat suht kurtuttomat, eli sitä periteistä kurttausta ei noiden kohdalla liiemmin ilmennyt, mutta aika pahat lysmääntymät noihin tuli niistä kiinteistä lesteistä, varsinkin tuohon lavan takaosaan. Pääkaareen ei tullut muuta kuin nuo lestien painamat lommot. Mutta myöhän ei moisesta jakseta mököttää. Viimeksi muokannut Nalle : 29.06.2011 09:26 |
|
||||
|
||||
![]()
Ite oon laittanu lyhkäset kulmaraudan pätkät niihin kohtiin, mihin noi vastalestit ottaa, niin ei jää ollenkaan ryppyjä ulkosyrjään.
|
|
||||
|
||||
![]()
mistä noita alemman mallisia löytäisi?
|
|
||||
|
||||
![]() LanputNo mää löysin ne tuolta mutta saattaa niitä olla muuallakin http://www.motoplaza.org/index.php?p...2537&limits=80
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Hilu LN46 '84 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.07.2009 16:06 |
M:Hilu-X | Nalle | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.05.2006 19:24 |
LN 65 hilu.. | Russel | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.12.2005 08:43 |
M:Hilu-X | Nalle | O/M/V Muut | 8 | 11.12.2005 21:53 |
Hilu-X leimattu | Nalle | Chit-Chat | 13 | 04.06.2005 05:48 |