![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Niin se unohtui mainita, että turbo ainakin on kunnossa, sillä se oli huollossa laitettavana ja vakioturbon kuoriin sorvattiin isommat siivet ja muutenkin täyskunnostettiin. En ottanut letkua hukkaportista pois, vaan litistin lukkopihdeillä sen letkun.. Syöttöjä on nostettu 3/4 kierrosta, ja kierroksilla pölläyttää mustaa ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
hukkaporti on varmaan vanha vai uusittu,
mulla oli semmostta vikaa että kun lähti kiihdyttää niin hukkaporti aukesi ihan pako vastuksesta eli se ei jaksanut pitää läppää kiinne ,uudella jäykemmallä toimei avautui vasta oikealla paineella
__________________
Range rover v8Range Rover 2.8td |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juu hukkaportin kello on vanha, sille ei ole tehty mitään. Sitä hukkaporttia itsekin epäilen että vika on siinä. Semmonen kävi mielessä, että jos siihen laittaisi vetojousen näin ensialkuun, ja jos paineet nousee niin hommais uuden kellon tai kunnostaisi entisen..
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
vedäs nyt ensi poikki se letku kokonaan niin näkee nouseeko.. jos nousee niin hyvä ja laitat ohivuoto venttiilin siihen tilalle..
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
ei se vanha ja väsyny kello jaksa taistella enää painetta vastaan. uutta kelloo tai lisäjousta. mulla aikanaan jakso pitää just 1,4bar letku tulpattuna. (vakio turbo modattuna isommilla siivillä, coolerikin oli) tosin syötöt tapissa ja ahdonalanen maksimillaan...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
minkäs moinen turbo sinne sorvattiin? mitkä on vakion ja nyt uuden mitat? se on kyllä aika armottoman ahdas se geeärrän pakopesä.. minkä moinen cooleri on, ettei se vuotaisi? ja mitä siis ahdot nyt ovat?
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Cooleri on vajaa 80cm pitkä, 3" lähdöillä ja 2" rosteriputkesta tein ahtoputket, coolerin alalaitaan tarkoituksella jätetty n, 1mm kokoinen reikä, jotta kondenssivesi pääsee pois, en usko että tuosta johtuu.. Ahdot käy maksimissaan 0,7 barissa, eli vakiot on. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tämäki turbo on muokattu isommille siiville, teitin projektitopicista se idea on lähtöisin ![]() Säädetäänkö sitä ahdonalaista syöttöä mistä? Sen peltihupun alla olevasta ruuvista olen säätänyt vain.. Oliko sun GR:ssä koneelle muuten tehty mitään, vai tohtiiko ihan vakiossa käyttää yli barin painetta? |
#9
|
|||
|
|||
![]()
itse pistin bleedin sinne väliin (t-haara mistä lähtö avoimeksi) ja käänsin puol kierrosta perussyöttöjä.
nopeasti kun polkasee kaasua niin ahdot nousee 0.8 ja tasaantuu 0.7. muuten toimii ok, mutta kun ei ole käännetty ahdonalaisia sieltä kalvolta niin loppuu meno ylemmillä jengoilla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hiluxin nosto | max_58 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 11.02.2014 12:11 |
Myyty Nosto | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 29.10.2009 21:02 |
Patrollin syöttöjen/ahtojen nosto 2,8td | laatikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.03.2008 11:38 |
Auton nosto. | MakeH | Chit-Chat | 11 | 17.01.2005 12:44 |
Kopan nosto? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.04.2004 10:12 |