Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.06.2011, 22:41
GRpatrol GRpatrol ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.10.10
Sijainti: oulun lääni
Viestit: 636
Perusasetus

Niin se unohtui mainita, että turbo ainakin on kunnossa, sillä se oli huollossa laitettavana ja vakioturbon kuoriin sorvattiin isommat siivet ja muutenkin täyskunnostettiin.
En ottanut letkua hukkaportista pois, vaan litistin lukkopihdeillä sen letkun..
Syöttöjä on nostettu 3/4 kierrosta, ja kierroksilla pölläyttää mustaa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.06.2011, 22:54
uazoffroad:n Avatar
uazoffroad uazoffroad ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.01.08
Sijainti: Finland
Viestit: 110
Perusasetus

hukkaporti on varmaan vanha vai uusittu,
mulla oli semmostta vikaa että kun lähti kiihdyttää niin hukkaporti aukesi ihan pako vastuksesta eli se ei jaksanut pitää läppää kiinne ,uudella jäykemmallä toimei avautui vasta oikealla paineella
__________________
Range rover v8Range Rover 2.8td
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.06.2011, 23:08
GRpatrol GRpatrol ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.10.10
Sijainti: oulun lääni
Viestit: 636
Post

Juu hukkaportin kello on vanha, sille ei ole tehty mitään. Sitä hukkaporttia itsekin epäilen että vika on siinä. Semmonen kävi mielessä, että jos siihen laittaisi vetojousen näin ensialkuun, ja jos paineet nousee niin hommais uuden kellon tai kunnostaisi entisen..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.06.2011, 14:53
..Marko.. ..Marko.. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.11
Sijainti: Maassa
Viestit: 229
Perusasetus

vedäs nyt ensi poikki se letku kokonaan niin näkee nouseeko.. jos nousee niin hyvä ja laitat ohivuoto venttiilin siihen tilalle..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.06.2011, 20:17
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

ei se vanha ja väsyny kello jaksa taistella enää painetta vastaan. uutta kelloo tai lisäjousta. mulla aikanaan jakso pitää just 1,4bar letku tulpattuna. (vakio turbo modattuna isommilla siivillä, coolerikin oli) tosin syötöt tapissa ja ahdonalanen maksimillaan...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.06.2011, 22:25
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

minkäs moinen turbo sinne sorvattiin? mitkä on vakion ja nyt uuden mitat? se on kyllä aika armottoman ahdas se geeärrän pakopesä.. minkä moinen cooleri on, ettei se vuotaisi? ja mitä siis ahdot nyt ovat?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.06.2011, 22:45
GRpatrol GRpatrol ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.10.10
Sijainti: oulun lääni
Viestit: 636
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp Näytä viesti
minkäs moinen turbo sinne sorvattiin? mitkä on vakion ja nyt uuden mitat? se on kyllä aika armottoman ahdas se geeärrän pakopesä.. minkä moinen cooleri on, ettei se vuotaisi? ja mitä siis ahdot nyt ovat?
Niinku aiemmissa viesteissä mainittu, niin vakioturboon (garret t2) muokattu isommille siiville. Muistaakseni 6mm siipikoko kasvoi alkuperäisestä..
Cooleri on vajaa 80cm pitkä, 3" lähdöillä ja 2" rosteriputkesta tein ahtoputket, coolerin alalaitaan tarkoituksella jätetty n, 1mm kokoinen reikä, jotta kondenssivesi pääsee pois, en usko että tuosta johtuu.. Ahdot käy maksimissaan 0,7 barissa, eli vakiot on.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.06.2011, 22:38
GRpatrol GRpatrol ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.10.10
Sijainti: oulun lääni
Viestit: 636
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
ei se vanha ja väsyny kello jaksa taistella enää painetta vastaan. uutta kelloo tai lisäjousta. mulla aikanaan jakso pitää just 1,4bar letku tulpattuna. (vakio turbo modattuna isommilla siivillä, coolerikin oli) tosin syötöt tapissa ja ahdonalanen maksimillaan...
Täytyy kokeilla sitä letkun tulppaamista huomenna, nousis edes sinne 1 baariin niin ois jo hyvä..
Tämäki turbo on muokattu isommille siiville, teitin projektitopicista se idea on lähtöisin
Säädetäänkö sitä ahdonalaista syöttöä mistä? Sen peltihupun alla olevasta ruuvista olen säätänyt vain.. Oliko sun GR:ssä koneelle muuten tehty mitään, vai tohtiiko ihan vakiossa käyttää yli barin painetta?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 28.06.2011, 22:52
Walt Walt ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.10.09
Sijainti: Kouvola
Viestit: 40
Perusasetus

itse pistin bleedin sinne väliin (t-haara mistä lähtö avoimeksi) ja käänsin puol kierrosta perussyöttöjä.
nopeasti kun polkasee kaasua niin ahdot nousee 0.8 ja tasaantuu 0.7.
muuten toimii ok, mutta kun ei ole käännetty ahdonalaisia sieltä kalvolta niin loppuu meno ylemmillä jengoilla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxin nosto max_58 Tekniikka & Jutustelu 28 11.02.2014 12:11
Myyty Nosto Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 29.10.2009 21:02
Patrollin syöttöjen/ahtojen nosto 2,8td laatikko Tekniikka & Jutustelu 5 18.03.2008 11:38
Auton nosto. MakeH Chit-Chat 11 17.01.2005 12:44
Kopan nosto? jv Tekniikka & Jutustelu 2 26.04.2004 10:12


Sivu luotu: 01:02 (GMT +2).