Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 20.06.2011, 05:39
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Eipä näytä Cupin säännöt sanoa pääkaaren asennosta mitään, mutta jos sattuisit kiinnostumaan myös Trialista niin kannattaa rakentaa Trialsäännön mukaisena tuo pääkaarikin niin ei tule ongelmia kisakatsastuksissa. Tuossa alla liite J:n määritelmä pääkaarelle.

8.2.3 Pääkaari (kuva 253-1)
Poikittainen likipitäen pystysuorassa (max. kulma ± 10
astetta pystysuorasta) oleva yhdestä putkesta muodostuva turvakaari, joka sijaitsee aivan etuistuinten takana.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
Auto on LJ70 ja kaaret on tulossa korin ulkopuolelle.
Tästä on jauhettu jo ennenkin, mutta minkalaiset on trialsäännöt täyttävät ulkopuoliset kaaret LJ:ssä?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turvakaarien paksuus junnu78 Tekniikka & Jutustelu 4 23.10.2008 13:52
saako sammutus olla käsikäyttöinen? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 26 24.05.2007 20:39
saako olla oksa vaijereita savu Tekniikka & Jutustelu 34 07.04.2007 16:36
Turvakaarien kiinnitys IironSika Tekniikka & Jutustelu 31 08.09.2006 23:08
O: Turvakaarien teko apua (UAZ) Revolver O/M/V Muut 5 02.08.2006 07:40


Sivu luotu: 23:33 (GMT +2).