![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Joo nuo nivelet antaa kyllä periksi. Ja päivittyvät vielä myöhemmin palloversioihin kunhan saa muuten jotain itua puuhiinsa.
Siis kuuluisiko sakkelin alempi kiinnityspiste olla likimain samassa pituus/korkeuskohdassa kuin lehtijousen etummainen kiinnityspultti ? Sakkeli pystysuorassa ? Joissain ohjeissa taas käsketään laittamaan reilusti vinoon. Aamulla taas muokkasin lisää ja käänsin tractionin ylösalaisin sekä pidensin putkea abaut 5cm jonka jälkeen sakkeli on yli 45asteen kulmassa. Parhaiten toimii nyt mutta parannettavaa vielä olis.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suz 410 lukko etuakseliin? | tunturiurho | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.07.2010 18:38 |
LN110 jäykkä etuAKSELI - tractionbar kiinni - | Vilkutin | Maasturiprojektit | 50 | 05.05.2010 20:50 |
Yhdistetty panhard ja tractionbar | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.02.2008 22:46 | |
O: Toyotan etuakseliin navat | Jorbel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.10.2007 22:35 |
mistä patrolin etuakseliin laakerit ym. | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.04.2007 21:39 |