Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.06.2011, 08:33
tepa78:n Avatar
tepa78 tepa78 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: salo, .
Viestit: 1.028
Perusasetus

Ilmaruuvin tilalle rasvanippa ja prässillä rasvaa, pitäis lähtee...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.06.2011, 08:48
pale pale ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Virolahti
Viestit: 69
Perusasetus

Paineilmaakin voi kokeilla, vähemmän putsaamista.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.06.2011, 08:55
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

ja jos vaikka sitruuna hapossa liottas?? ja laittaa tänne kuvat niiin varmaankin joku tunnistaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.06.2011, 09:05
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

Tuo kävi mielessä mut siinäkin pikku ongelma,eli kaks sylkkyä per napa ja luonnollisesti vain toisessa ilmaruuvi.Putkia ei saa ehjänä irti,niistä menee kulmat.
Mites jos järjestelmä tyhjä niin painaaks se vaseliinit putkistoon,vai
estääkö pääsylkky sinnepäin menon?
Ja pitäiskö silloin olla niinku jarru pohjassa ettei mene siihen suuntaan.

Jotain hyvin tunkeutuvaa ainetta myös miettisin mut mitä.

Käyn ruokatunnilla ottaa pari kuvaa jos helpottais.

Viimeksi muokannut kesis : 10.06.2011 09:10
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.06.2011, 10:20
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

No ei tuo enää miltään pikaprojektilta kuulosta.

Jos pumppailet sinne sitä vassua niistä ilmaruuveista niin koko systeemi pitää putsata sen jälkeen. Ja Paineilmalla ei saa tarpeeksi voimaa.

Jäljelle jäävä konsti taitaa olla se että koitat saada sinne jarrupainetta päällä käppärillä tms. Tai siten että säädät kengät mahollisimman kauas ja kärri perässä ryntäyttelemään kylälle.

Tai koitat vasaralla naputella ne männät liikkeelle,ja kun liikkuu niin hieman jarrua päälle ja kahdella meisselillä tms. nitkuttaa niitä edes takaisin.

Jos edellämainitut konstit ei auta niin sitten jarruputket irti ja se rasvanippa siihen jarruputken tilalle ja siitä vassua.Ja uudet putket tilalle.

Eikä varmaan ole kaukaa haettua lähteä metästämään uusia sylintereitäkään.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.06.2011, 10:30
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.049
Perusasetus

Paineilman kanssa kannattaa olla varovainen ja yrittää estää männän sinkoutuminen natoohjuksen lailla irrotessaan.

Yksi YJn mäntä tullut laitettua näin palasiksi, oli siinä päähän osuminenkin riskinä.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.06.2011, 11:02
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Öööh... oiskos mitään järkee mennä siitä mistä aita on matalin ja ostaa uudet sylinterit...
Tietty jos sylkky kustantaa 500€/kpl nin sit voi jo vähän koittaa räpeltää mutta jos kustannus on kymppejä/sylinteri niin onko ajan ja vaivan väärti enää?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.06.2011, 11:52
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus


Tuossa koko höskä,puuttuu muutama putki edestä ja lokarit odottaa asennusta.



On totta että järkevintä olis lopettaa pelleily ja ostaa uudet sylkyt,mutta mistä ja minkalaiset kun ei tiedä mitä nää on.Ja tuskin maksais montaa kymppiä kappale.
Mutta sit menee myös putket uusiks,ja entäs jos niitä ei saakkaan mistään.
Ja ens viikolla oli tarkotus olla kärry maalattuna ja katsastettuna.Voi olla et
ei ehdi jos näitten jarrujen kans menee aikaa.

No ilmaruuvit lähti kaikki auki,jos vaseliinin kans tahtoo leikkiä,paineilmalla tuskin lähtee.
Myös alemmat sylkyt vois onnistua tuloputkien kautta painaa vaseliinia,ne lähtee auki.
Naputtelu ja muu koukkiminen on hankalaa koska männät on niin syvällä ja pohjassa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miten 160:sen patrolin navasta murroksen laakeri irti(neulalaakeri) bluevan Tekniikka & Jutustelu 1 08.03.2010 11:49
miten saan hj:n öljypohjan irti... Unregistered Tekniikka & Jutustelu 8 19.06.2008 12:40
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2008 18:14
HJ61 jarruilta levyt irti, mutta miten? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 5 06.06.2007 18:00
Miten ulompi vetonivel irti vetoakselista Nivassa? Paajanen Tekniikka & Jutustelu 15 03.02.2007 17:24


Sivu luotu: 05:05 (GMT +2).