![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
OT: Tuo on kyllä duplex-jarru ja lisäksi ainakin kuvassa oleva jarrukilpi on väärällä puolella. Eli kumpikaan kenkä ei tehosta itseään. Voi kyllä olla että on ihan tarkoituksella tuollainen, saattais olla liiankin tehokkaat jarrut muuten? Pakittaa tuolla ei kait pysty ilman erillistä vipua joka estää jarrujen toiminnan? (Siis silloin jos/kun kaikki jarrusylinterit toimii.)
__________________
Harbor Cruisers |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miten 160:sen patrolin navasta murroksen laakeri irti(neulalaakeri) | bluevan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.03.2010 11:49 |
miten saan hj:n öljypohjan irti... | Unregistered | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.06.2008 12:40 |
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 17.04.2008 18:14 | |
HJ61 jarruilta levyt irti, mutta miten? | hamaBJ40 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.06.2007 18:00 |
Miten ulompi vetonivel irti vetoakselista Nivassa? | Paajanen | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.02.2007 17:24 |