![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Oletko kurkannut missä kunnossa on ilmansuodatin?
Lainaus:
Ei voi toimia jos toinen tärkeistä elementistä palamistapahtumaan ei ole kohdallaan. Riittävästi pölyä ja kosteutta yhtäaikaa niin suodattimen pintaan muodostuu ilmaa läpäisemätön kerros eli kosteastapölystä kuivuessan tulee kuin betonia.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Voisin jopa koittaa muistaa videoida käyntitapahtumaa kun seuraavan kerran näen potilaan..
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Syöttöpumpussa on sähköinen tyhjäkäynnin säätö.
Sen sähkömagneetti on syöttöpumpun perässä ylhäällä. Nykäseppä johto irti niin pitäs käynnin asettua. Sitten tyhjäkäynnin säätö siitä pumpun perässä olevasta ruuvista joka on lukittu 8mm mutterilla (750-800 voisi olla sopiva) Kun säätö on tehty niin tyhjäkäynnin sähkösäädön johto takasin kiinni. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]()
taitaapi olla tyhjäkynnön korotus ihan alipaineella, eli täysin mekaaninen pumppu
aika karkean kuuloinen käynti, heitäpä 2T öljyä puol litraa tankkauksen yhteydessä ja varmistu sen jakoketjun kunnosta... venyny ketju vie ajoitusta myöhemmäks ja lisää kalistuttamista, ite koittaisin kääntää asteen kaks aiemmalle jos ketju näyttää tuntuu vaikuttaa ok lta lähteeks se hyvin käyntiin ? eli tärähtääkö heti vai vaatiiko "pitkän pyörityksen" eli veikataan suuttimet / ketju linjalta löytyvän ratkaisun
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 29.05.2011 09:07 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä sitä tuossa nyt tuijotin niin tyhjäkäynti aaltoilee lähes säännöllisesti, mutta ei tuo kyllä savuta. Käyntiin lähtee ilman sahaamista (jos muistaa hehkuttaa kun on tottunut cdi:n nopiampiin hehkuihin ![]() Ilmanputsarin irrottaminen ei vaikuttanut käyntiin. Kansipahvi on vaihdettu joskus 100tkm sitten, turbo vaihdettu 70tkm sitten, muuten ei ole tekniikkaan kajottu. Tässähän olis hyvä kokeilla jotain fortea tms ihmelientä, vai kippaanko vaan ensin tuota 2T-öljyä?
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Oho...
Aika erikoista että tuon ikäisessä on vielä alipaineella tuo kylmätyhjäkäynnin korotus. Tuosta se kierrosten vaeltelu ei tosiaan johdu.. Huohottaako kone? Pumpun ajoituksen tarkistus vois olla listalla myös. Syöttöpumpun ajoitusmerkin pitäisi olla kampuralta katsottuna 13-15JYKK |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mercedes Benz 190e | hutikka | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 16.01.2011 21:14 |
Myyty Mercedes-bentz Vito -97 110d Rek. linja-autoksi 7000e | Ohvikka | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 04.08.2009 17:38 |
M: Mercedes-Bentz VITO-97 Rek. Linja-autoksi 1+9 | Ohvikka | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.03.2008 22:10 |
M: mercedes-benz unimog 404-113 | -kossu- | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 23.10.2007 16:22 |
M: Mercedes-Benz 300 GD | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.05.2007 08:08 |