![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ei viiti tota keulaa enää silpoa kun oon sen nyt saanu parsittua kokoon.. mut onpa tutunnäköiset etuloksut tossa patrollissa. tosin noi kitissä olevat kolot puuttuu ja loksut on nyt AN22 naamiovihreät.![]() ei toi loota homma muuten hirvitä mut painava se yksin on nostaa.. ja montunpällä ei oikein pysty tunkkia käyttää apuna.. mut pitää toi työpaikan lootanosturi ottaa viikonlopuksi lainaan ja koettaa josko sen sillä sais nostettua..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Itse olen vaihtanut laatikon lattialla.
Vaihdekepin reiästä liina vaihdelaatikon ympäri ja siitä nostaa moottorinostimen kanssa. Ja sitten räikkäliinalla veto eteen. Hallitunkilla vielä perästä pikkusen auttelee. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LR disco 1 moottorin vaihto | kinkkuli | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.11.2010 12:01 |
| isuzun moottorin vaihto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.05.2010 21:39 |
| moottorin vaihto patrolliin | JV73 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.03.2009 20:11 |
| gd240 moottorin vaihto? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.09.2007 14:46 | |
| Moottorin vaihto ja muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.02.2007 09:15 | |