Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cyno
vaan sen Dana 44:n. Toimivalla kitkalla tietty. Oma mielipide että kitkalukko on takana paras yleiskäytös..
Voin mainostaa hyvän purkupaikan jos joku haluaa. Käsittääkseni hommat toimii myös englannin kielellä.
at
|
Tai sitten vaikka Fordin 8.8 Explorerin alta, jossa on vahvemmat vetarit kuin D44:ssä, on suoraan oikealla pulttijaolla ja suurinpiirtein oikean levyinen (ihan hitusen kapeampi), löytyy levyjarrut '95 vuotisista eteenpäin.
Kitkalukko on muuten hyvä, mutta siitä ei löydy pitoa silloin kun tarvitsee, ja ne kuluu aika nopeasti loppuun jos yhtään enempää metsässä ajaa. Detroit Truetrack olisi yleiskäyttöön kitkaa parempi, sitä kun saa huijattua jarrun kanssa huomattavasti kitkaa paremmin jos oikein paha paikka tulee.
Kerropa ihmeessä tuosta purkupaikasta, voisi jopa kiinnostaakkin..