Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.05.2011, 08:54
Cyno Cyno ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.06.09
Sijainti: Hämeenkyrö
Viestit: 24
Perusasetus

Ostat


vaan sen Dana 44:n. Toimivalla kitkalla tietty. Oma mielipide että kitkalukko on takana paras yleiskäytös. Paras tietty kun akselin sais valmiiksi oikeilla välityksillä mutta se voi olla jo sula mahdottomuus. Ruotsin maalla on noita Dana 44:sia vähän paremmin kuin suomessa. Omani ostin Tukholmasta. 6500SEK makso etu- ja taka-akseli yhteensä. Myyvät ainoastaan yhdessä. Mutta hinta ei mielestäni paha kun sitten on varalla yks Dana 30:nen.

Voin mainostaa hyvän purkupaikan jos joku haluaa. Käsittääkseni hommat toimii myös englannin kielellä.

at

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.05.2011, 09:49
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.282
Perusasetus

N. 750e siis kahdesta akselista!
- Onkos ne suoraan XJ sopivia vai pitikö rakennella?

ABSinhan joutuu poistamaan ja rakentelemaan jarrut uusiksi, ite oon ollu kaikesta huolimatta tyytyväinen tohon absiin, ainakin liukkaalla.

Oikeestaan pitäs hommata toinen XJ jota vois rakennella, vaikka crossikäyttöön Noo ei tullu kuiteskaa sitä lottovoittoa nii pitää ny miettiä.
- Viikonloppuna tuli hankittua 2000 mallin imusarja Pitää miettiä laittaako paikalle vai eteenpäin. Tarttee kuitenki muutakin modata et sopii paikalle.
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.05.2011, 10:34
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cyno Näytä viesti
vaan sen Dana 44:n. Toimivalla kitkalla tietty. Oma mielipide että kitkalukko on takana paras yleiskäytös..

Voin mainostaa hyvän purkupaikan jos joku haluaa. Käsittääkseni hommat toimii myös englannin kielellä.

at
Tai sitten vaikka Fordin 8.8 Explorerin alta, jossa on vahvemmat vetarit kuin D44:ssä, on suoraan oikealla pulttijaolla ja suurinpiirtein oikean levyinen (ihan hitusen kapeampi), löytyy levyjarrut '95 vuotisista eteenpäin.

Kitkalukko on muuten hyvä, mutta siitä ei löydy pitoa silloin kun tarvitsee, ja ne kuluu aika nopeasti loppuun jos yhtään enempää metsässä ajaa. Detroit Truetrack olisi yleiskäyttöön kitkaa parempi, sitä kun saa huijattua jarrun kanssa huomattavasti kitkaa paremmin jos oikein paha paikka tulee.


Kerropa ihmeessä tuosta purkupaikasta, voisi jopa kiinnostaakkin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.05.2011, 17:55
Cyno Cyno ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.06.09
Sijainti: Hämeenkyrö
Viestit: 24
Perusasetus

purkupaikka Ruotsi Jeep


Hei,

http://www.jeepcherokeedelar.se/

Tuolta saa. Akselit mitkä ite ostin niin ovat MJ:n alta. Ovat vielä hyllyssä ja käsittääkseni pitää taka-aksua muunnella koska on menossa YJ:n alle.

Ruotsin MJ:t ovat kuulemma todella usein Dana 44:lla varustettuna.

Tässä purkaamossa se hyvä puoli että vaikka se sijaitsee Örebrossa niin omistaja(ilmeisesti) asuu melkein Tukholman keskustassa ja tuo chevyn lavallansa osat "stokiksee"

at
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.05.2011, 20:49
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.282
Perusasetus

Ai se on tuo sama jonka ilmotuksia oon joskus katellu bloketista.
- Voi sanoa että malli ja merkki erikoistunu purkaamo (tai harrastaja)

Kesä on tulossa niin mikäs olis sen kivempaa kun autoloma ruotsissa, peräkärryn kanssa
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Täyssynteettiset peräöljyt? Tekniikka & Jutustelu 23 06.04.2007 20:22
Peräöljyt.. SamiN Tekniikka & Jutustelu 1 20.10.2005 07:11
Peräöljyt Tekniikka & Jutustelu 2 06.02.2005 20:41
SJ:n peräöljyt talvella Suizaman Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2004 12:18
Peräöljyt? Teme_76 Vuosimallit 1984-1996 2 12.03.2004 22:38


Sivu luotu: 19:37 (GMT +2).