Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.05.2011, 07:45
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HANE Näytä viesti
Kertokaapas joku muu merkki ja malli, joka kestää samanlaista käsittelyä(jotta ei nyt sitten ihan tuuli huulia heiluttelisi niin tämä tullaan sitten kokeilemaan ja kertojahan vastaa kustannuksista) Tuo sitten jos hävettää liikkua jollain "autolla" ei ole todellakaan auton vika vaan kyse on ihan omasta itsetunnosta.

Niin ja tuosta ruostumisesta tuokaas alukuperäisissä pelleissä oleva 80-luvun mersu, audi, volkkari, fiude tai jokin haluamanne merkki(henkilöauto/paku paperit), jolla todistetusti ajettu yli 600tkm (moottoria/vaihteistoa ei saa olla vaihdettu) niin minä tuon purettavaksi menevän umpilahon HJ:n ja vertaillaan hieman kumpi se pahemmin laho on ja tuo hojakka sitten on TOSI laho.
Broidilla on vuoden 89 Subaru Legacy. Täysin alkuperäisissä pelleissä. Eikä ole mätä. Johtuen siitä että sitä on ruostesuojattu säännöllisesti edellisen omistajan toimesta. Mittarissa oli muistaakseni reilu 200tkm. Tosin edellinen omistaja sanoi että yksi ruoste paikka löytyy ja se oli oven alalaidassa oleva pieni ruostelaikku. Tuntui aika paljon vaivaavan edellistä omistajaa. Auto maksoi huikeat 800e. Varaosiksi ostettiin toinen vuoden 89 Legacy, jolla se itseasiassa ajelee tällä hetkellä ihan vaan sen takia kun se toimii. Kummassakin pelissä samat varusteet, mut tuossa toisessa ei toimi vakionopeuden säädin. Se on kyllä läpi mätä, eikä mene seuraavasta leimasta läpi. Mutta mittarissa on 500tkm ja kaikki toimii. Myös kaikki alkuperäiset varusteet. Mm. vakionopeudensäädin, sähköinen kattoluukku, 4x sähköikkunat, sähköpeilit, keskuslukko ja sähköjakkara (ollut muuten 80-luvulla ihan kivat varusteet, kun aika harvassa 90-luvun pelissäkään ei ole tuollaisia). Moottori ja vaihdelaatikko alkuperäisiä. Tuolla pelillä se on veivannut jo 20tkm, eikä ole öljyjä edes vaihtanut. Lisännyt vaan tarvittaessa. Siitä outo peli että pihaan ei ilmesty edes öljyläikkiä, eikä missään koneen kyljessä näy vuotoja. Sit kun se joku kaunis päivä laukee niin koko auto menee purkuun ja romikselle loppu koppa. Mut hyvä todiste, että muutkin kuin toitsu kestää ja kestää ;-) Hieman offtopic, mut tietääkö kukaan mitä tuollainen peli on maksanut uutena verrattuna vaikka Audi 100 malliin? Farkku malli ja 2.2 kone.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paras paukku tjl Chit-Chat 77 12.10.2007 22:50
Paras grillimakkara JakeHammer Chit-Chat 95 16.07.2007 06:35
Paras metsäauto Discovery Tekniikka & Jutustelu 41 20.08.2005 17:29
Paras safarirengas? Julle Tekniikka & Jutustelu 20 03.08.2005 06:07
Microsoft on paras! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:25


Sivu luotu: 10:02 (GMT +2).