Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.05.2011, 07:26
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Eikun olihan sulla se Dynastian helmi hetken pienen myös. Valitettavan loppuunajettu yksilö sekin. Entäpäs jos kokeilisit joskus jotain himppasen tuoreempaa Tojoa?
Itseasiassa unohdin tuon Dynastian. Se oli kyllä mielenkiintoinen yksilö. Sekin oli yllättäen täysin läpimätä. Ilma vaihtui hyvin ohjaamossa kun koko keulasta puuttui pellit. Hyvä että penkit pysyi paikallaan, vaikka oli aivan päivän tuore leima kun ostin sen. Mutta muutoin se oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Koskaan en öljyjä siihen vaihtanut tai edes katsonut oliko siellä öljyä. Silti sillä veivattiin 30tkm. Vaikka se oli sillä vahvalla vapari 2.4 koneella niin jaksoi hyvin lavalla kuskaa domingoa ja perässä vetästä trailerilla toista. Muistelisin myös että se meni kohtuu pienellä. Kantavuutta, eikä vetokykyä ollut kummankaan kuskaamiseen, mut silti jaksoi. Samaten se jaksoi hienosti roudaa n.1500kg hiekkaa, vaikka lavan kantavuus oli vain 600kg. Tosin renkaat antautui takaa. Siitä sai vielä saman minkä maksoikin Tosin uusi omistaja ei koskaan leimannut sitä enää. Se edelleen seisoo sen pihalla. Mut en silti kyllä haluaisi toista samanlaista tilalle. Oli se sen verran hirveen näköinen virtys. Emäntäkin häpesi liikkua sillä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.05.2011, 11:30
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Itseasiassa unohdin tuon Dynastian. Se oli kyllä mielenkiintoinen yksilö. Sekin oli yllättäen täysin läpimätä. Ilma vaihtui hyvin ohjaamossa kun koko keulasta puuttui pellit. Hyvä että penkit pysyi paikallaan, vaikka oli aivan päivän tuore leima kun ostin sen. Mutta muutoin se oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Koskaan en öljyjä siihen vaihtanut tai edes katsonut oliko siellä öljyä. Silti sillä veivattiin 30tkm. Vaikka se oli sillä vahvalla vapari 2.4 koneella niin jaksoi hyvin lavalla kuskaa domingoa ja perässä vetästä trailerilla toista. Muistelisin myös että se meni kohtuu pienellä. Kantavuutta, eikä vetokykyä ollut kummankaan kuskaamiseen, mut silti jaksoi. Samaten se jaksoi hienosti roudaa n.1500kg hiekkaa, vaikka lavan kantavuus oli vain 600kg. Tosin renkaat antautui takaa. Siitä sai vielä saman minkä maksoikin Tosin uusi omistaja ei koskaan leimannut sitä enää. Se edelleen seisoo sen pihalla. Mut en silti kyllä haluaisi toista samanlaista tilalle. Oli se sen verran hirveen näköinen virtys. Emäntäkin häpesi liikkua sillä
Nyt sinä tempun teit!
Tuli niin nättiä tekstiä että meinaa tippa tulla linssiin,
ja siinähän se yksi syy noihin tojotan vaivoihin tulikin, lievästi sanottuna
"huoletonta" käyttöä.

Ja että pikkasen tulee kehuttua noita paljon patjattuja jäykällä etuakselilla
ja vaparilla olevia 4 wd tojotia, niin jos ne ei ruostus, niin mihinkä ne "kuolis"
5 vaihteiset askit laakerointiin 500 tkm välein?

Paljonkohan tuon hj-60 2H kone kestäs, jos sitä huollettas muutenkin
kuin pelkästään öljyt vaihdetaan liian harvoin?

Onko kukaan vaihtanut esim. suihkun kärkiä säännöllisesti, esim 300 tkm välein?

Itse ajellut suht pitkään noilla toyotilla, ja yleensä lähdetty silloin kun
MINÄ haluan, ja tultu takasin yhtä matkaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.05.2011, 12:49
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Nyt sinä tempun teit!
Tuli niin nättiä tekstiä että meinaa tippa tulla linssiin,
ja siinähän se yksi syy noihin tojotan vaivoihin tulikin, lievästi sanottuna
"huoletonta" käyttöä.
Dynastia ostettiin sillä periaattella, että jos se hajoo niin se viedään heti romikselle. Ihme kyllä kesti. Teknisesti edelleen ehkä toitsut toimii, mutta kun se koppa katoaa siitä ympäriltä sitä vauhtia, että ei kerkiä edes hitsaamaan uutta sitä tahtia. Edelleenkin HJ on ollut huonoin maasturi metsään. En oikeesti ymmärrä miksi porukka haluaa ajaa valtavalla laivalla metässä? Perän ylityskin on sitä luokkaa, että se toimii hienosti ankkurina joka paikassa ja itsellä oli se hieno orkkis vinssipeti siellä nokalla niin se keulan ylityskin oli melkoinen. Muinoin kun tuli omistettua Ramchargeri niin olihan silläkin kokoa, mutta oli siellä nokalla sitä tehoakin. HJ:sta sitä tehoa ei erkkikään löydä. Ihan mielenkiinnosta voisi joskus ostella Rangen ja kokeilla sitä metsässä. Siinäkin on autolla kokoa. Tosin HJ myötä oppi sen että mitä enemmän niitä autoja rakentaa sen vähemmän siitä tulee ikinä hilloa saamaan. Toitsulla tuo hinta kun ei nouse yhtään mihinkään vaikka mitä sille tekee. Tampiot maksaa ylihintaa niistä miljoonan ajetuista louskuista. Toista se oli kun Nivan omisti. Maksoin siitä 600€, ostin Insat alle (muutoin vakio), ajoin vuoden sillä, kolhuja tuli aika paljon lisää, korjauksiin meni todellä vähän rahaa ja sain siitä 1500€ hilloa kun myin sen + Chevyn Caprice Classicin kaupan päälle. Minkä eräs eräs palstalainen sitten osti itselleen.. Eli Ladan omistamisella sitä vasta hilloa nettoaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.05.2011, 14:42
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Itseasiassa unohdin tuon Dynastian. Se oli kyllä mielenkiintoinen yksilö. Sekin oli yllättäen täysin läpimätä. Ilma vaihtui hyvin ohjaamossa kun koko keulasta puuttui pellit. Hyvä että penkit pysyi paikallaan, vaikka oli aivan päivän tuore leima kun ostin sen. Mutta muutoin se oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Koskaan en öljyjä siihen vaihtanut tai edes katsonut oliko siellä öljyä. Silti sillä veivattiin 30tkm. Vaikka se oli sillä vahvalla vapari 2.4 koneella niin jaksoi hyvin lavalla kuskaa domingoa ja perässä vetästä trailerilla toista. Muistelisin myös että se meni kohtuu pienellä. Kantavuutta, eikä vetokykyä ollut kummankaan kuskaamiseen, mut silti jaksoi. Samaten se jaksoi hienosti roudaa n.1500kg hiekkaa, vaikka lavan kantavuus oli vain 600kg. Tosin renkaat antautui takaa. Siitä sai vielä saman minkä maksoikin Tosin uusi omistaja ei koskaan leimannut sitä enää. Se edelleen seisoo sen pihalla. Mut en silti kyllä haluaisi toista samanlaista tilalle. Oli se sen verran hirveen näköinen virtys. Emäntäkin häpesi liikkua sillä
Alunperin ajattelin olla kommentoimatta koko topicciin, koska mielestäni ei ole olemassa selkeästi parasta autoa tai automerkkiä(koska on erillaisia käyttötarkoituksia) vaan kuitenkin tämä kertoo jo jotain -> ei voi olla huono.

Kertokaapas joku muu merkki ja malli, joka kestää samanlaista käsittelyä(jotta ei nyt sitten ihan tuuli huulia heiluttelisi niin tämä tullaan sitten kokeilemaan ja kertojahan vastaa kustannuksista) Tuo sitten jos hävettää liikkua jollain "autolla" ei ole todellakaan auton vika vaan kyse on ihan omasta itsetunnosta.

Niin ja tuosta ruostumisesta tuokaas alukuperäisissä pelleissä oleva 80-luvun mersu, audi, volkkari, fiude tai jokin haluamanne merkki(henkilöauto/paku paperit), jolla todistetusti ajettu yli 600tkm (moottoria/vaihteistoa ei saa olla vaihdettu) niin minä tuon purettavaksi menevän umpilahon HJ:n ja vertaillaan hieman kumpi se pahemmin laho on ja tuo hojakka sitten on TOSI laho.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.05.2011, 15:37
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Pakko pikkusen vastata tähänkin vaikka ei pitäny Mutta kyllä Hojot on varmasti kestäviä kikkareita mutta yhden asian haluaisin tietää...Mikä helkutti niissä maksaa? Varmaan vähän samaa vikaa kun muissakin "laatumerkeissä" että se nimi on hinnantakaus.

Aivan satavarmaan on se että jos tötteröllä on ikää pitkälle 20 vuotta ja ylikin oli merkki mikä tahansa niin kyllä ne melkein kaikki hajoaa jossain vaiheessa aivan totaalisesti tai sitten sillä tavalla että joku sen vielä elvyttää ja luonto kiittää kun kierrätetään.

Itsellä on varmasti ollut kaikki merkit joita eniten haukutaan ja kuitenkin useammin minä olen saannut muita tienposkesta hakea kun minua on hakeneet muut .

Mitään en paremmuuksista rupea väittelemään mutta uskon että suurin osa vanhojen suhteellisen vakioiden hoijakoiden hinnasta on tunnearvoa kun se joskus aikoinaan maksoin niin helvetisti.

Katsoin tuossa vuoden 1999 auto ja kuljetuslehteä ja siinä oli Hj myynnissä 300tkm ajettuna ja hinta sama kuin nykyään tosin markka arvoisena noin 50.000 markkaa ja tänä pvänä 600tkm ajetusta hojosta joku pyytää herkästi sen 10000€ joten kai se hinta jotenkin on pysynyt tai sitten osa ihmisistä on laittanut vahingon kiertoon kun on tullut maksettua liikaa rakkaasta vanhasta peltilehmästään.

Kuten sanoin että kaikki on yhtä paskoja kun ovat vanhoja ja ihmiset vaan jostain oudosta syystä minä itse mukaanlukien rakastan noita romuja(lue ei ole varaa parempaan) joten tämä keskustelu ei lopu ikinä.

Kiitos ja anteeksi

P.s:En aja Toyotalla
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.05.2011, 07:45
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HANE Näytä viesti
Kertokaapas joku muu merkki ja malli, joka kestää samanlaista käsittelyä(jotta ei nyt sitten ihan tuuli huulia heiluttelisi niin tämä tullaan sitten kokeilemaan ja kertojahan vastaa kustannuksista) Tuo sitten jos hävettää liikkua jollain "autolla" ei ole todellakaan auton vika vaan kyse on ihan omasta itsetunnosta.

Niin ja tuosta ruostumisesta tuokaas alukuperäisissä pelleissä oleva 80-luvun mersu, audi, volkkari, fiude tai jokin haluamanne merkki(henkilöauto/paku paperit), jolla todistetusti ajettu yli 600tkm (moottoria/vaihteistoa ei saa olla vaihdettu) niin minä tuon purettavaksi menevän umpilahon HJ:n ja vertaillaan hieman kumpi se pahemmin laho on ja tuo hojakka sitten on TOSI laho.
Broidilla on vuoden 89 Subaru Legacy. Täysin alkuperäisissä pelleissä. Eikä ole mätä. Johtuen siitä että sitä on ruostesuojattu säännöllisesti edellisen omistajan toimesta. Mittarissa oli muistaakseni reilu 200tkm. Tosin edellinen omistaja sanoi että yksi ruoste paikka löytyy ja se oli oven alalaidassa oleva pieni ruostelaikku. Tuntui aika paljon vaivaavan edellistä omistajaa. Auto maksoi huikeat 800e. Varaosiksi ostettiin toinen vuoden 89 Legacy, jolla se itseasiassa ajelee tällä hetkellä ihan vaan sen takia kun se toimii. Kummassakin pelissä samat varusteet, mut tuossa toisessa ei toimi vakionopeuden säädin. Se on kyllä läpi mätä, eikä mene seuraavasta leimasta läpi. Mutta mittarissa on 500tkm ja kaikki toimii. Myös kaikki alkuperäiset varusteet. Mm. vakionopeudensäädin, sähköinen kattoluukku, 4x sähköikkunat, sähköpeilit, keskuslukko ja sähköjakkara (ollut muuten 80-luvulla ihan kivat varusteet, kun aika harvassa 90-luvun pelissäkään ei ole tuollaisia). Moottori ja vaihdelaatikko alkuperäisiä. Tuolla pelillä se on veivannut jo 20tkm, eikä ole öljyjä edes vaihtanut. Lisännyt vaan tarvittaessa. Siitä outo peli että pihaan ei ilmesty edes öljyläikkiä, eikä missään koneen kyljessä näy vuotoja. Sit kun se joku kaunis päivä laukee niin koko auto menee purkuun ja romikselle loppu koppa. Mut hyvä todiste, että muutkin kuin toitsu kestää ja kestää ;-) Hieman offtopic, mut tietääkö kukaan mitä tuollainen peli on maksanut uutena verrattuna vaikka Audi 100 malliin? Farkku malli ja 2.2 kone.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.05.2011, 09:30
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HANE Näytä viesti
Kertokaapas joku muu merkki ja malli, joka kestää samanlaista käsittelyä.
Menee hieman ohi aiheen mutta aikanaan Lada oli kova peli toimimaan. Isän työkaveri sai vanhan romun Ladan (1200 L tai jotain) jonkun autokaupan kylkiäisenä, vaikkei olisi sitä edes halunnut. Isäntä ajatteli, että ajetaan nyt sitten Ladalla niin kauan kun kulkee. Oli muuten Mersu muutoin alla, eli muutos oli aika iso. No, isäntä ajeli pitkää työmatkaa Ladalla koko kesän, syksyn, talven ja vielä seuraavan kesän. Sitten muisti katsoa, onko koneessa öljyä. Ei kastunut öljytikku, joten laitteli litran pari lisää. Lopulta Lada kesti 3 vuotta ja karvan alle 100000 km (siis sata tuhatta) pelkällä moottoriöljyn lisäämisellä. En enään muista, mikä siitä hajosi mutta lopulta Lada pääsi ansaittuun lepoon paikalliselle romuttamolle. Ja sieltä se varmaan levisi osa kerrallaan taas käyttöön.

Tästä on tosiaan aika kauan aikaa, ei noita lattarautoja paljoa enään tien päällä näy.

Niin ja katsastuksesta tuo romu meni aina kerrasta läpi, mikä sinänsä oli ihme.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.05.2011, 11:26
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Tojota vanaatikoilla alkoi kissanpäivät


http://www.digitoday.fi/vimpaimet/20...ri/20117303/66

Lainaus:
Toyota rakentaa ”facebookin”, jossa voit olla autosi kaveri


23.5.2011 (päivitetty 24.5.2011 15:09) Japanilainen Toyota Motor ja pilvipalveluyhtiö Salesforce.com rakentavat yhteisöpalvelun, jossa autonomistajat voivat olla autojensa kavereita.

Lisäksi autot lähettävät palvelussa omistajalleen Twitter-viestejä muistuttavia ilmoituksia korjauksista.


– Yhteisöpalvelut muuttavat ihmisten välistä vuorovaikutusta ja viestintätapoja. Autojen täytyy kehittyä muutoksen kanssa, sanoi Toyotan toimitusjohtaja Akio Toyota tänään lehdistötilaisuudessa Tokiossa.

Toyota Friend -nimisessä yksityisessä yhteisöpalvelussa autonomistajat pystyvät ”chattailemaan” Toyota-autojen kanssa - kuten kaverin kanssa Facebookissa tai Twitterissä.

Autolla on palvelussa oma profiili. Auto lähettäisi viestejä ajajan puhelimeen esimerkiksi akun korjauksesta. Omistaja voi käydä auton kanssa yksinkertaisia keskusteluja.

Palvelu on osa Toyotan verkkoa, jonka avulla käyttäjät pääsevät Toyotan gps- ja multimediapalveluihin. Nyt julkistettu palvelu perustuu Salesforce.comin pilvipalvelualustaan.

Yhteisö on integroitu Twitteriin ja Facebookin, joten autonomistaja voi sisällyttää palveluun myös kaverit näistä julkisista yhteisösivustoista.

Palvelu on ensin tarjolla Toyotan sähkö- ja hybridiautoihin Japanissa ensi vuonna.

Viime kuussa Toyota ja Salesforce.com julkistivat aikeensa tuoda internetyhteydet Toyota-autoihin.

Korjaus 24.5.2011: Palvelu perustuu Salesforce.comin pilvipalvelualustaan, ei Microsoftin Azureen
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.05.2011, 12:51
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

"Omistaja voi käydä auton kanssa yksinkertaisia keskusteluja."

Voiko muunlaista edes odottaa
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 25.05.2011, 18:20
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Ei varmaan ole ihan tuulesta temmattu tuo arvostetuin automerkki juttu Mun läpi on kulkenut autoja satamäärin, ja voin kertoa että on tullu vähän joka merkkiä veivattua ja ihmeteltyä.
Jotenkin tuo arvostus vaan kääntyy japanilaisvalmisteisten autojen puoleen, olivatpa sitten miten mätiä tahansa, niin ainakin pääsee liikkeelle tyyliin "käännä avaimesta ja lähde" mikä ei ole itsestään selvyys edes kaikille vuoden vanhoille autoillekaan

Jo ihan pelkästään hinausauton ratin takana istuskellessa, voi huomata että minkä merkkiliikkeen ovensaranat kuluvat ahkerammin

Tänäpäivänäkin valmistetaan vielä autoja joiden ratin takana ei voi kun ihmetellä, että kuka helvetti tämmöisellä paskalla voi ajaa tai kuka edes viittii ostaa No se on jokaisen oma asia mihin roponsa tunkee


PS. Ja itsehän ajelen pääasiassa vm 81 cruiserilla joka on ihan helvetin epämukava ja epätaloudellinen lehmä, siksi pidän siitä
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.05.2011, 20:45
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Ei varmaan ole ihan tuulesta temmattu tuo arvostetuin automerkki juttu Mun läpi on kulkenut autoja satamäärin, ja voin kertoa että on tullu vähän joka merkkiä veivattua ja ihmeteltyä.
Jotenkin tuo arvostus vaan kääntyy japanilaisvalmisteisten autojen puoleen, olivatpa sitten miten mätiä tahansa, niin ainakin pääsee liikkeelle tyyliin "käännä avaimesta ja lähde" mikä ei ole itsestään selvyys edes kaikille vuoden vanhoille autoillekaan

Jo ihan pelkästään hinausauton ratin takana istuskellessa, voi huomata että minkä merkkiliikkeen ovensaranat kuluvat ahkerammin

Tänäpäivänäkin valmistetaan vielä autoja joiden ratin takana ei voi kun ihmetellä, että kuka helvetti tämmöisellä paskalla voi ajaa tai kuka edes viittii ostaa No se on jokaisen oma asia mihin roponsa tunkee


PS. Ja itsehän ajelen pääasiassa vm 81 cruiserilla joka on ihan helvetin epämukava ja epätaloudellinen lehmä, siksi pidän siitä
Mää peesaan Artsia tässä asiassa. Autoja on kans kiertänyt enemmänkin, Hinurin ratin takana viihdytty, ja kyl se Toyo on vaan kova sana, tosin harmikseni voin todeta että kyl Kybelwagenkin suht hyvin pistelee... Itse ajelen nyt Kybelillä enimmäkseen.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 26.05.2011, 08:28
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

[QUOTE=artsi777;770214Jotenkin tuo arvostus vaan kääntyy japanilaisvalmisteisten autojen puoleen[/QUOTE] Nämä uudemmat toitsut ei vaan taida olla ihan yhtä laadukkaita kuin vanhemmat. Tuossahan oli yhdessä vaiheessa tietyn tehoiset d4d koneet, mitkä jokainen taisi laueta. Taitaa nykyään olla vaan niin pirun kiire toimittaa tavaraa myyntiin että testit jää ostajat harteille ja sitten siellä huollossa ravataan. Eikä siellä huollossakaan aina onnistuta. Delta-auto on hyvä esimerkki huollosta missä ei oikeen hanskata hommaa. Meikäläisen ensimmäinen ja viimeinen Kia sammuili satunnaisesti vesisateella. Delta-auton mukaan se on ihan normaalia ja auton kuuluu tehdä niin

Sitä en muuten tiedä mätäneekö nämä uudemmat toitsut samanlailla kuin wanhat? Uudet mazdat on ainakin ihan läpimätiä muutaman vuoden ikäisinä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paras paukku tjl Chit-Chat 77 12.10.2007 22:50
Paras grillimakkara JakeHammer Chit-Chat 95 16.07.2007 06:35
Paras metsäauto Discovery Tekniikka & Jutustelu 41 20.08.2005 17:29
Paras safarirengas? Julle Tekniikka & Jutustelu 20 03.08.2005 06:07
Microsoft on paras! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:25


Sivu luotu: 08:00 (GMT +2).