![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuli niin nättiä tekstiä että meinaa tippa tulla linssiin ![]() ja siinähän se yksi syy noihin tojotan vaivoihin tulikin, lievästi sanottuna "huoletonta" käyttöä. Ja että pikkasen tulee kehuttua noita paljon patjattuja jäykällä etuakselilla ja vaparilla olevia 4 wd tojotia, niin jos ne ei ruostus, niin mihinkä ne "kuolis" 5 vaihteiset askit laakerointiin 500 tkm välein? Paljonkohan tuon hj-60 2H kone kestäs, jos sitä huollettas muutenkin kuin pelkästään öljyt vaihdetaan liian harvoin? Onko kukaan vaihtanut esim. suihkun kärkiä säännöllisesti, esim 300 tkm välein? Itse ajellut suht pitkään noilla toyotilla, ja yleensä lähdetty silloin kun MINÄ haluan, ja tultu takasin yhtä matkaa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kertokaapas joku muu merkki ja malli, joka kestää samanlaista käsittelyä(jotta ei nyt sitten ihan tuuli huulia heiluttelisi niin tämä tullaan sitten kokeilemaan ja kertojahan vastaa kustannuksista) Tuo sitten jos hävettää liikkua jollain "autolla" ei ole todellakaan auton vika vaan kyse on ihan omasta itsetunnosta. Niin ja tuosta ruostumisesta tuokaas alukuperäisissä pelleissä oleva 80-luvun mersu, audi, volkkari, fiude tai jokin haluamanne merkki(henkilöauto/paku paperit), jolla todistetusti ajettu yli 600tkm (moottoria/vaihteistoa ei saa olla vaihdettu) niin minä tuon purettavaksi menevän umpilahon HJ:n ja vertaillaan hieman kumpi se pahemmin laho on ja tuo hojakka sitten on TOSI laho. |
|
||||
|
||||
![]()
Pakko pikkusen vastata tähänkin vaikka ei pitäny
![]() Aivan satavarmaan on se että jos tötteröllä on ikää pitkälle 20 vuotta ja ylikin oli merkki mikä tahansa niin kyllä ne melkein kaikki hajoaa jossain vaiheessa aivan totaalisesti tai sitten sillä tavalla että joku sen vielä elvyttää ja luonto kiittää kun kierrätetään. Itsellä on varmasti ollut kaikki merkit joita eniten haukutaan ja kuitenkin useammin minä olen saannut muita tienposkesta hakea kun minua on hakeneet muut ![]() Mitään en paremmuuksista rupea väittelemään mutta uskon että suurin osa vanhojen suhteellisen vakioiden hoijakoiden hinnasta on tunnearvoa kun se joskus aikoinaan maksoin niin helvetisti. Katsoin tuossa vuoden 1999 auto ja kuljetuslehteä ja siinä oli Hj myynnissä 300tkm ajettuna ja hinta sama kuin nykyään tosin markka arvoisena noin 50.000 markkaa ja tänä pvänä 600tkm ajetusta hojosta joku pyytää herkästi sen 10000€ joten kai se hinta jotenkin on pysynyt tai sitten osa ihmisistä on laittanut vahingon kiertoon kun on tullut maksettua liikaa rakkaasta vanhasta peltilehmästään. Kuten sanoin että kaikki on yhtä paskoja kun ovat vanhoja ja ihmiset vaan jostain oudosta syystä minä itse mukaanlukien rakastan noita romuja(lue ei ole varaa parempaan) joten tämä keskustelu ei lopu ikinä. Kiitos ja anteeksi P.s:En aja Toyotalla ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tästä on tosiaan aika kauan aikaa, ei noita lattarautoja paljoa enään tien päällä näy. Niin ja katsastuksesta tuo romu meni aina kerrasta läpi, mikä sinänsä oli ihme.
|
|||
|
|||
![]() Tojota vanaatikoilla alkoi kissanpäivät
http://www.digitoday.fi/vimpaimet/20...ri/20117303/66
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
"Omistaja voi käydä auton kanssa yksinkertaisia keskusteluja."
Voiko muunlaista edes odottaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei varmaan ole ihan tuulesta temmattu tuo arvostetuin automerkki juttu
![]() Jotenkin tuo arvostus vaan kääntyy japanilaisvalmisteisten autojen puoleen, olivatpa sitten miten mätiä tahansa, niin ainakin pääsee liikkeelle tyyliin "käännä avaimesta ja lähde" mikä ei ole itsestään selvyys edes kaikille vuoden vanhoille autoillekaan ![]() Jo ihan pelkästään hinausauton ratin takana istuskellessa, voi huomata että minkä merkkiliikkeen ovensaranat kuluvat ahkerammin ![]() Tänäpäivänäkin valmistetaan vielä autoja joiden ratin takana ei voi kun ihmetellä, että kuka helvetti tämmöisellä paskalla voi ajaa tai kuka edes viittii ostaa ![]() ![]() ![]() PS. Ja itsehän ajelen pääasiassa vm 81 cruiserilla joka on ihan helvetin epämukava ja epätaloudellinen lehmä, siksi pidän siitä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=artsi777;770214Jotenkin tuo arvostus vaan kääntyy japanilaisvalmisteisten autojen puoleen[/QUOTE] Nämä uudemmat toitsut ei vaan taida olla ihan yhtä laadukkaita kuin vanhemmat. Tuossahan oli yhdessä vaiheessa tietyn tehoiset d4d koneet, mitkä jokainen taisi laueta. Taitaa nykyään olla vaan niin pirun kiire toimittaa tavaraa myyntiin että testit jää ostajat harteille ja sitten siellä huollossa ravataan. Eikä siellä huollossakaan aina onnistuta. Delta-auto on hyvä esimerkki huollosta missä ei oikeen hanskata hommaa. Meikäläisen ensimmäinen ja viimeinen Kia sammuili satunnaisesti vesisateella. Delta-auton mukaan se on ihan normaalia ja auton kuuluu tehdä niin
![]() Sitä en muuten tiedä mätäneekö nämä uudemmat toitsut samanlailla kuin wanhat? Uudet mazdat on ainakin ihan läpimätiä muutaman vuoden ikäisinä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
paras paukku | tjl | Chit-Chat | 77 | 12.10.2007 22:50 |
Paras grillimakkara | JakeHammer | Chit-Chat | 95 | 16.07.2007 06:35 |
Paras metsäauto | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 20.08.2005 17:29 |
Paras safarirengas? | Julle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 03.08.2005 06:07 |
Microsoft on paras! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |