Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Nyt sinä tempun teit!
Tuli niin nättiä tekstiä että meinaa tippa tulla linssiin  ,
ja siinähän se yksi syy noihin tojotan vaivoihin tulikin, lievästi sanottuna
"huoletonta" käyttöä.
|
Dynastia ostettiin sillä periaattella, että jos se hajoo niin se viedään heti romikselle. Ihme kyllä kesti. Teknisesti edelleen ehkä toitsut toimii, mutta kun se koppa katoaa siitä ympäriltä sitä vauhtia, että ei kerkiä edes hitsaamaan uutta sitä tahtia. Edelleenkin HJ on ollut huonoin maasturi metsään. En oikeesti ymmärrä miksi porukka haluaa ajaa valtavalla laivalla metässä? Perän ylityskin on sitä luokkaa, että se toimii hienosti ankkurina joka paikassa ja itsellä oli se hieno orkkis vinssipeti siellä nokalla niin se keulan ylityskin oli melkoinen. Muinoin kun tuli omistettua Ramchargeri niin olihan silläkin kokoa, mutta oli siellä nokalla sitä tehoakin. HJ:sta sitä tehoa ei erkkikään löydä. Ihan mielenkiinnosta voisi joskus ostella Rangen ja kokeilla sitä metsässä. Siinäkin on autolla kokoa. Tosin HJ myötä oppi sen että mitä enemmän niitä autoja rakentaa sen vähemmän siitä tulee ikinä hilloa saamaan. Toitsulla tuo hinta kun ei nouse yhtään mihinkään vaikka mitä sille tekee. Tampiot maksaa ylihintaa niistä miljoonan ajetuista louskuista. Toista se oli kun Nivan omisti. Maksoin siitä 600€, ostin Insat alle (muutoin vakio), ajoin vuoden sillä, kolhuja tuli aika paljon lisää, korjauksiin meni todellä vähän rahaa ja sain siitä 1500€ hilloa kun myin sen + Chevyn Caprice Classicin kaupan päälle. Minkä eräs eräs palstalainen sitten osti itselleen.. Eli Ladan omistamisella sitä vasta hilloa nettoaa