![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Jos siis noista kahdesta on pakko valita, niin mieluummin Nakamura, mutta edelleen suosittelen sitä hiukka isompaa panostusta. Lokareita ei oo siks, että ne jää kuitenkin ekaan risuun kiinni. Suizalle, 20/22 tuumaa olis varmaan tuolla varrella sopiva. Jalan sisämitta ratkasee, jos pitkäjalkanen, niin isompi. Kun taas lyhytjalkasella pienenmpi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Samaa mieltä muiden kanssa siitä, että halvemissa pyörissä noi joustokeulat tuppaa olemaan kuraa.
Parhaimmillaan (pahimmillaan) keulassa ei ole muuta vaimennusta kuin kumista tehdyt "vaimennustangot" keulaputken sisällä. Mistä taas ton luokan maastopyörää sais jäykkäkeulaisena, mulla ei ainakaan oo hajua. Mutta jos ajot on tosiaan vain satunnaisia, niin kyllä pyörällä kuin pyörällä niitä käpyjä väistelee ja lätäköitä kiertelee. Pääasia (huvudsaken) on se, että pyöräilee!
|
||||
|
||||
![]()
Itse ostin käytetyn Swinnin kohtalaisilla osilla, vanhalla laatu joustokeulalla ja nestetoimisilla vannejarruilla. Ja ostin ihan pyöräliikkeestä huoltomiehen vanhan pyörän eli oli ok kunnossa.
Hinta 300 kantturoissa ja olen tyytyväinen. Käytetty laatuosa on paljon parempi kuin huono uusi. Suosittelen siis kyttäämään fillarin ja muiden palstojen myynti-ilmoituksia ja laittamaan vaikka osto ilmoitusta, saat varmasti eniten rahalle vastinetta niin. |
|
|||
|
|||
![]() Ja jos löydät alumiinirunkoisen se on vaan plussaaLainaus:
Käytetty laatupyörä on aina parempi kuin uusi huonolaatuinen halpis. Mä löysin jokunenvuosi sitten Tunturin alurunkoisen pöllityn alamäkipyörän vakuutusyhtiön vahikopalvelusta. Kaipasi pienen perus huollon ja etuvanteen oikaisun sekä uuden etuvaihtajan. Oli halvempi muuten halvempi kuin uusi huonolaatuinen kiinan halpis. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aha... Siellä onkin joku erillinen "tori" myyntipiste lehden pääsivuilla... Ei täällä olisi taas pitänyt suutaan aukaista, nyt katselen jo ihan eri pyöriä... ![]()
Ei mennyt kuin Strömsössä... Viimeksi muokannut TOPPAHOUSU : 11.05.2011 20:49 |
|
|||
|
|||
![]()
Ridefree.fi on myös hyvä paikka katella käytettyjä pyöriä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
00-02 Cherokee hankinnassa. Neuvoja? | LaGrande | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.09.2009 17:01 |
M:Nishiki bixx 26" maastopyörä (Kuvat lisätty) | Rotta-Racing | O/M/V Muut | 3 | 15.03.2008 20:52 |
M:Maastopyörä joustokeulalla ja levyjarrulla.Meni! | Castrol | O/M/V Muut | 20 | 12.11.2007 00:32 |
Pickup hankinnassa | Miraakkeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.08.2007 09:20 |
Sisu A-45 hankinnassa | Viikari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.03.2007 05:31 |