Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.05.2011, 20:24
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Jos olen oikein arvaillut tuota hehkuhommaa niin hehkun rele haistelee hehkun virrankulutusta joka muuttuu lämpötilan mukaan. Elippäs onkohan ne uudet hehkut vähän erilaisen vastusarvon omaavat mitä alkuperäiset? Ja vielä niinpäin että uusissa on oomiarvo pienenpi mitä vanhoissa?
Ohessa ohjekirjasta löytyvä sähkökaavio.




Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.05.2011, 21:18
pikku-matti pikku-matti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.11.10
Sijainti: hattula
Viestit: 19
Perusasetus

koitas sillain että odotat vielä hehkuvalon sammumisen jälkeen muutaman sekunnin,ennen ku väännät tulille...ainakin 603 jatkaa hehkuttamista vaikka valo sammuukin,tiiä sitten tosta 617:ta ??
Yleensä jos hehkun valo syttyy koneen käydessä,on joku hehku pimeenä...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.05.2011, 18:49
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Onkos kellään kokemuksi siitä kuinka hyvin katsuri vaatii alleajosuojan asennettavaksi? Riittääkö, että laittaa kiinni vetokoukun kiinnikerautaan ja vetää rungosta vielä parit tuet sivulle? Saa kertoa omia kokemuksia, niin lupaan olla oppimatta niistä yhtään mitään... =)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.05.2011, 19:15
SauliS SauliS ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.392
Perusasetus

Kerran hitsattiin Patrolin takapuskuriin UAZin takapuskuri alleajosuojaksi parilla 3mm lattaraudan pätkällä. Tuli todella uljas viritys ja sillä hyväksyttiin jälkitarkastuksessa Tuo oli lähinnä protesti, ei tuon ikäisessä M1G/N1G tarvi mitään alleajosuojaa jos se haittaa käyttöä. Mutta oli 5min homma niin ei silloin jaksanut alkaa tappelemaan enempää asiasta tai sen vierestä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.05.2011, 19:18
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

mikä on se raja vuosimallissa kun ei tarvitse?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.05.2011, 10:31
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Olis sit vihdoin aloitettu jarruremontti G:hen... Ei nyt pelkällä herkistelyllä mene toikaan homma. Levyt oli tosiaan vaihtokunnossa kun toisessa levyssä takapuolella 2-3mm urat. No ne olikin valmiiks hommattuna. Toiselta puolelta ei kiinnitysruuvi irronnut edes taltalla, niin joutu sit poraa auki senkin. Jarrupaloissa näytti olevan kivasti pintaa, mutta ongelmaks muodostuihin palojen taustojen vääntyily ja kitkapintojen irtonaisuus. Lisäks oli paloissa samanmoiset urat kuin levyissä. Noh pitää hakea uudet palat maanantaina. Satuloiden männät oli kansa kohtalaisen hyvin juntturassa. Muutamat antautu vasta paineilmatoimisella rasvaprässillä. Ei ihme että oli palan taustat kieroina... Mäntiä on näemmä vaihdeltu ajanmittaa niin et on 3kpl ilmeisesti alkuperäisiä, 3 paremmanlaatuista tarviketta ja 2kpl erilaisia halpis tarvikkeita joista toinen on liian pitkä ja tiivisteen huuli liian iso. Joutunee sorvissa pyöräyttää sopivaks... Toisessa satulassa oli myös asennettu ulkopuoliset tiivisteet väärinpäin kaiken lisäks. Ja niin onnistuin tuhoamaan yhden neljästä satulan jarruputkesta kun nippeli oli ruostunut kiinni. Pistetään nekin sit uusiks. Nyt olis satulat purettu puhalluskelpoisiksi, pitää käydä puhaltelemassa ens viikolla koululla. Sit voikin suihkia kuumakestosprayta hieman ruostesuojaks ja kasata uusilla tiivisteillä, nipoilla ja putkilla. Jarruletkun yläpäät näytti ainakin olevan siistissä kunnossa konehuoneen puollela, et toivoittavasti ei tuu lisää jarruputkien vetoa konehuoneessa. No jos tulis tälläkin kertaa sit kehua katsurilta hyvistä jarruista niinkuin nykyisen käyttöbemmin kanssa aikanaan kun sai eka hylyn jumiutuneista jarruista ja laitoin ne sit kerralla kuntoon... =)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.05.2011, 17:45
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Nyt olis muut osat hommattu jarrujen uudelleen rakentamista varten, mutta viel puuttuis ilmausnipat. AD Varaosamaailmasta ei löytynyt nippoja hyllystä eikä katalogista. Kellään tietoa, millä kierteellä G:n nipat on? Olis helpompi kysellä nippoja. Yleensä kun kyselee osia ja sanoo et G-mersu niin vastaus "Ai E-mersu vai? 124 koppanen vai?" =)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.05.2011, 19:15
risukärsä:n Avatar
risukärsä risukärsä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.09
Sijainti: parikkala
Viestit: 298
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatsga Näytä viesti
Nyt olis muut osat hommattu jarrujen uudelleen rakentamista varten, mutta viel puuttuis ilmausnipat. AD Varaosamaailmasta ei löytynyt nippoja hyllystä eikä katalogista. Kellään tietoa, millä kierteellä G:n nipat on? Olis helpompi kysellä nippoja. Yleensä kun kyselee osia ja sanoo et G-mersu niin vastaus "Ai E-mersu vai? 124 koppanen vai?" =)

10x1,50 ad maailmasta löytyi meille
__________________
"Mä oon niin mahrottoma hämmästyny...mä oon ku klapil päähä lyäty"

Kohta huomaat, että "meissä kaikissa asuu pieni mersu".

kultapossukerho
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 30.07.2011, 19:07
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Pitkästä aikaa tuli lähdettyä tallille tuota jo hieman unohtunutta proggista laittelee(kesävessaproggis muuttunut talvivessaprojektiks...). Viime kerralla jäi etujarrujen laitto kesken ja tänään sit lähdettiin taas rinta rottingilla laittaa jarrut kerralla kuntoon. Noh etupäästä tulikin oikein hyvä, kun on kaikki uutta. Ongelmaks muodostu se, että ei päässyt ilmaa takapäätä(nippa katkes sylkkään) ja päädyttiin laittamaan sit samaan syssyyn myös koko takapää uusiks, niin ei tuu leimalla yllätyksiä. Pitäis jostain saada hieman vähemmän maailmaa nähnyt jarrupaineensäätimen vipstaaki. Nykyinen liikkuu kun näyttää tarpeeks salilla treenattuja pulkannaruja, mut siitä ei ole paljon hyötyä... =)

Tulipa huomattua, että tän kesän rankkasateet on jostain päässyt ohjaamoon/runkopalkkeihin. Valu varmaan ämpärillinen vettä helmoista tänään hallin lattialla ja ohjaamossa oli lattian joka kolo veden peitossa. Mistähän kohtaa toi vesi pääsee tulvii ohjaamoon? Ehdotuksia?

Kellään muuten tietoa, et mikä Boschin hehku sopii "isoreikäiseen" 617:sta mut on silti W124sta tuttua puikkomallia(pika/jälkihehku yms)? Kyseessä siis rinnan kytkettävät hehkut. Pitäis jostain saada uus sarja sellaisia vaikkakin kyl näil helteillä saa kahdellakin käyntiin ku starttaa kaasu pohjassa hetken... =)

Ja jottei tää olis aivan tylsä postaus, niin laitetaan nyt pari kuvaa jarruistakin =)
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMAG0178.jpg‎
Views:	1095
Size:	98,8 Kt
ID:	20480   Click image for larger version

Name:	IMAG0179.jpg‎
Views:	1013
Size:	96,6 Kt
ID:	20481  
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 30.07.2011, 21:51
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Jarrupaineen säädin tuolta:

http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=23-8531

Vesi tulee yleensä:

a) tuulilasin tiivisteen välistä
b) lasinpyyhkimien akselin reikylöistä
c) lämmityslaitteen kautta imukotelon pohjareiän tukkeutuessa

eiks nuo ois ne hehkut:

http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=26-1603

sieltä löytyy myös sarja releineen jos innostut vielä kerran ne vaihtamaan
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 30.07.2011 21:57
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 30.07.2011, 23:16
neliveto:n Avatar
neliveto neliveto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 187
Perusasetus

aikoinaan omassa Geessä vesi ohjaamossa oli muistaakseni peräsin apparin puolen pyyhkijän laakereista eli niiden olemattomuudesta. Uusi maksoi veholla jotain 20 euroa eikä tarvinnut koko vivustoa uusia (niinkuin tojotassa ja ...) tai sitten tuulilasin tiivisteen kautta.

-M-
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 03.08.2011, 21:48
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Hainpa sit 140e:llä Motonetistä jarrutarpeita, et josko sunnuntaina sai vihdoin jarrut toimii niinkuin pitää... Ainut mihin en oo varautunut on edestä taakse tulevan putken vaihtoon(ei taida olla putkee riittävästi) ja nyt kun sen tässä "ääneen" sanoin niin ihan varmasti kusee homma siihen sunnuntaina. Ei viittis turhaan ostaa 17e putkikelaa ostaa varmuuden varalta ja sunnuntaina ei oo tallin vieres oleva motonet auki... Noh leuka rinnassa mennään kohti uusia pettymyksiä =)
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 03.08.2011, 22:47
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

juu ja mulla petti just toi putki tallissa
__________________
riiseli mersedes
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 06.08.2011, 21:43
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Nyt olis sit takapääkin laitettu kuntoon. Vielä jäi ilmaa jarruihin, mutta kun pumppaa tyhjät veke, niin tuntuu toimivan ihan kivasti(tai ainakin niin kivasti mitä tollases traktoris voi odottaa =)... Ilmeisesti etupiiriin jäi vielä ilmaa. Onkos tuossa etupiirin ilmaamisessa jokin kikka kolmonen? Kolme eri nippaa per puoli, et pitäiskö jossain järjestyksessä hoitaa? Nyt jäi vasemmalta puolelta tulematta yhdestä nipasta kunnolla nestettä.

Torstaina pitäis töiden jälkeen käydä alleajosuojaa asettelemassa paikoilleen ja muutenkin kattelemas katsastukseen tarvittavia varusteita. Josko sitä pääsis tänä vuonna vielä jollekkin syyssafarille testailee maastoajo-ominaisuuksia... =)

Tänään en malttanut olla hieman testaamatta miten auto kömpii mettän puolelle, niin oli pakko pakittaa auto parkkiin faijan duunipaikan parkkiksen pieneen metsän siimekseen.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	mese1.jpg‎
Views:	842
Size:	82,0 Kt
ID:	20676  
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 11.08.2011, 20:45
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Tänään tuli lähdettyä suoraan duunista kokeilee viel kerran ilmailla jarruja. Tuntuman sai hyväks, mut silti vieläkin polkimen saa kone käynnissä menee pikkuhiljaa pohjaan ja etummaisessa jarrunestesäiliös pärskii ku painaa kovasti poljinta. Seuraava huoltokohde taitaa olla siis pääsylkän tiivisteet/koko pääsylkkä. Osta vanha auto, uusi koko jarrujärjestelmä... =)

Vihdoin tuli näperreltyä alleajosuojaa paikalleen koukun kera. Lisäks takakilpi paikoilleen ja väkersin kilvelle jopa valonkin. Kun otti takavalon irti, niin ymmärrän täysin miks noi takanurkat mätii G:stä. Oli vaan 5cm vettä valon alla. Ratkaisuna ongelmaan ei muutaku porakone käteen ja porailee kotelon pohjaan hieman reikiä, että pääsee vesi valuu ulospäin. Tollases autos on aivan turha yrittää tehdä vesitiivistä mistään, joten kantsii keskittyä mieluummin siihen, että vesi pääsee kaikkialta mahdollisiman helposti pois... =)

80 tarraa en saanut mahtuu oikeelle puolelle samaan kohtaa ku kilpi, joten laitoin sit tonne takaseinään. Etukilven paikkaa tuli hetki mietittyä ja todettua, ettei sitä mitenkään järkevästi saa etupuskuriin kii ku pitäis vinssi(joka muuten odotuksista huolimatta toimi tänään ainakin ilman kuormaa ihan kivasti) siirtää etupuskuriin leiman jälkeen ja tehdä sen tilalle tavarasäilö. Saako etukilven laittaa tuulilasin oikeaan ylänurkkaan? Sais kätevästi ruuvattua kii siihen ikkunan yläpuoliseen listaan meinaan...

Sellaisen huomion myös tein tänään, että viides kuukaudes on tehokkaasti kaikki saumakitatut saumat kupruu maalin alla. Meinaa siis ens keväänä kaikkien saumojen putsaamista ja koko auton uudelleenmaalausta. Tällä kertaa jättää hilelakat veke pinnasta, niin on helppo paikkamaalailla työkoneoranssilla... =)
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	mese2.jpg‎
Views:	987
Size:	79,5 Kt
ID:	20811   Click image for larger version

Name:	mese3.jpg‎
Views:	982
Size:	79,3 Kt
ID:	20812  
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 18.08.2011, 19:18
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Semmoinen kysymys on tullut tässä mieleen, että tarviiko noin vanhaan kotteroon laittaa sumuvaloa taakse? Parin viikon päästä olen varmaan työn puolesta viisaampi, kun maanantaina suorittaa MAK-kurssia pariks viikoks, mutta kysymys vaivaa nyt mieltä... =)
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 18.08.2011, 22:12
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Moponetissä tiivistesarja 120e ja koko roska 160e tai 190e eli myö otettiin koko roska uusi. Eipähän tartte siinä kohtaa arvailla... Ihanan kallista.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 19.08.2011, 09:16
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatsga Näytä viesti
Semmoinen kysymys on tullut tässä mieleen, että tarviiko noin vanhaan kotteroon laittaa sumuvaloa taakse? Parin viikon päästä olen varmaan työn puolesta viisaampi, kun maanantaina suorittaa MAK-kurssia pariks viikoks, mutta kysymys vaivaa nyt mieltä... =)
Eilen justiinsa satuin valomääräyksiä tavaamaan ja siellä luki, että takasumuvalo tai -sumuvalot ovat pakollisia vasta 1.1.1993 jälkeen käyttöönotetuissa autoissa.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 19.08.2011, 21:31
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Kai se on pakko uusia tuo pääsylkkä, kun ei saa autoa leimaan edes omalla duunopaikalla tommosen jarrupolkimen kans... =) Sit voi hyvällä omatunnolla sanoa, että "jarrujen pieni herkistely" autokauppojen yhteydessä tarkoittaa jarrujärjestelmän kokonaisvaltaista uudelleenrakentamista... =) Hyvä ettei tarvi laittaa sumuvaloa noin vanhaan paskaan, niin ei tarvi alkaa kikkaillee. Mistähä sitä sais jonkun sopivan vedenpitävän pikaliittimen koukun sähköille? Toi alleajosuoja/koukku häsmäkkä tarkoitus tehdä semmoseks, että saa mettän reunassa 4 pultilla irti ja heitettyä lavalle.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 03.09.2011, 16:11
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Nyt tarvis sen verta asiantuntijain apua, että millä tunnistan, että onko tuossa mun G:ssä 23,8 vai 25,4mm pääsylinteri? Ei viittis purkaa sylkkää ennenku on uus tilalle ja näyttäis olevan Motonetissä tilauskamaa molemmat mallit. Kummatkin mallit on 460 ja 80-92, et siitä ei oo apua. Vai onko molemmat fyysisesti samanmalliset, eli vois tuon pienemmällä sylkällä olevan ottaa(halvempi), niin saa pidemmäl polkimen liikkeellä isommat paineet linjaan(ehkä snadisti tehokkaammat jarrut samal poljinvoimalla)? Tiistaina taas pähkäilemään meseä leimakuntoon töiden jälkeen.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 28.10.2011, 23:45
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Nyt olis proggis edennyt sen verran, että olis auto leimassa... =) Tänään tuli vaihdettua uus jarrupääsylkkä ja jarruista tuli jopa sellaiset, että uskaltaa liikenteen seas olla. Vielä tarvis renkaat ja kardaani tasapainotusta,kun on melkoista värinää 60-80km välissä. Huomenna heti aamusta parantelemaan krapulaa parkkipaikelle koukun sähköjen parissa... =)
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 01.11.2011, 17:04
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Tulipas oltu tänään yhteydessä Ko-Mettiin etukardaanin huollon takia. Pitäis ens viikolla käydä heittää etukardaani sinne ihmeteltäväks, josko onnistuis liu'un vaihto tarvikemalliin. Muuten joutuu ostaa jostain kardaanin jossa olis liuku vielä ehjä ja sen sit huollattaa. Sen verta pahat värinät ja tärinät lähtee nyt kun ajaa yli 60km/h, et jotain tarvis tehdä...
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 01.11.2011, 18:59
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Miten se liuku nyt niin huonossa hapessa voi olla. Yleensähhän ne merkit ei ole kohillaan ja ristikot on täppäilty päin persettä.
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 06.12.2011, 22:19
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Viestit: 556
Perusasetus

Nyt kun pikku hiljaa saanut muutonkin pois jaloista pyörimästä, niin tulipa tänään näin itsenäisyyspäivän kunniaks aktivoiduttua ja hieman alettua miettimään G:n henkiinherättämistä jälleen kerran... Tuotti jopa sen verta tulosta, että sain kaupat aikaseksi 70tkm huollon jälkeen veivatusta kannesta hiluineen+yläpään tiivistesetistä ja uusista kannen pulteista. Kunhan Posti-Pate saa aikaseksi kannen tänne, niin pitänee ainakin seetit hioa ja venttiilivarren kumit vaihtaa siihen. Sit ei muutaku motonetistä uus ketju ja laahaimet ja ehkä muutamia alapään tiivisteitä ja kone kasaan. Onneksi pitäis olla loppu vuoden ajan nelipäiväinen työviikko, niin kolme päivää viikossa aikaa puuhastella mersun kimpussa... =)
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 06.12.2011, 22:32
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Hyvä !

miksköhän muuten kaikki tahtoo aina vaan 606 sen...

eiks 602 mallia sprinteristä 2.9 suoraruisku ja turbo olis ihan passeli kone ja laatikko Geehen...

hiukanhan se on karu käynniltään, mutta taloudellinen ja kivasti alavetoinen moottori - ja ehjiä koko vehkeitä saa alle 606 hinnalla...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MYYTY: Oranssi Toyota BJ 5.0 V8 TH400 38.5" Joukka O/M/V Ajoneuvot 18 23.02.2008 01:25
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up hena O/M/V Ajoneuvot 1 14.02.2008 19:56
M: Oranssi Suzuki SJ413 1.8 Turbo MYYTY: Joukka O/M/V Ajoneuvot 6 11.12.2007 13:01
Kenen oranssi 4x4x4??? Jare Tekniikka & Jutustelu 9 23.06.2006 15:06
Oranssi Blazeri Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 17.07.2004 20:13


Sivu luotu: 16:06 (GMT +2).