Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 05.05.2011, 15:02
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti

toki tuosta manuaalin vauhtipyörästäkin vois (ehkä?) sorvata "vetolevyn".
Pitää vaan muistaa mitoittaa kunnolla, ettei turbaani mene liikaa laatikkoon.

Minun mielestä tuossa vetolevyssä oleva ylimääräinen massa, esim 2 kg,
ei kohtuuttomasti hidasta kiihtyvyyttä, eikä edes rasita kovinkaan paljon
laatikkoa verrattuna manuaaliin. (automaatilla kiihdytetään kokoajan nilkka
suorana)
Ei kannata kokeilla jos varaosien saanti on vaikeaa...Ainakin yksi tällainen sovellus on päättynyt kampiakselin katkeamiseen.

Vetolevyn tarkoitus on olla värinänvaimennin muuntimen ja kampiakselin välissä, käsittääkseni muunnin on harvemmin ihan täydellisen tasapainossa.Ja päätellen siitä miten vetolevyt halkeilevat kiinnityspulttien kohdilta niin jotain elämistä siellä tosiaankin tapahtuu.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Jeep 4.0 AW4 vetolevy Killman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 14.11.2008 20:43
O: TH350 vetolevy Nutti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.06.2007 18:01
O: cherokee 4,0 vetolevy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.01.2006 08:58
O. Rankun automaatin vetolevy pee O/M/V Muut 0 27.09.2004 22:19
O: jeep amc vetolevy uazman O/M/V Muut 0 11.04.2004 21:02


Sivu luotu: 20:04 (GMT +2).