![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Aina kun vaihdetaan kärjet, niin avautumispaineensäätö on pakko tehdä, paineensäätö suoritetaan noissa suuttimissa painejousen ja suutinkäjen väliin tulevilla välilevyillä, joita pitää olla sitten melko hyvä kokoelma, sillä jo sadasosan muutos paksuudessa muuttaa avautumispainetta jo huomattavasti. Uusien kärkien valmistustoleransseista johtuen, on avautumispaineet säädettävä aina uudestaan.
Viimeksi muokannut Pauli : 01.05.2011 22:57 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m:pätkä patrolin pska kori. | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 26.12.2007 20:32 |
| O:pätkä patrolin takakardaani | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.11.2006 10:04 | |
| Käykö pätkä Patrolin takakehät/alatakakulmat.....? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2006 22:05 |
| Lämppärin ilmaaminen | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.04.2006 20:26 |
| O: Pätkä patrolin kardaanit ja vetarit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.03.2006 20:11 | |