Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 28.04.2011, 06:54
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

hodarin iskareista: eessä tappi/tappi ja takan ylhääl tappi ja alhaal lenkki

ja tuosta lukituksesta, eikös se kestä mukana jos laittaa vaik silmukat keskelle jousipeteihi ja välii vaik liina.. tai sit tukivarren ja rungon välii liina mikä rajottaa ulosjouston jos iskari pettää..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kierrejousien langanpaksuuksia? MK Tekniikka & Jutustelu 22 14.10.2008 21:18
Kierrejousien ja tukivarsien asemointia MK Tekniikka & Jutustelu 37 13.10.2008 23:44
Kierrejousien erot? Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 14:28
Takaoven sähköinen lukitus puuhapate Tekniikka & Jutustelu 11 03.04.2007 17:36
BJ:n kierrejousien mitoitusta HannuN Tekniikka & Jutustelu 4 18.04.2006 19:41


Sivu luotu: 18:52 (GMT +2).