![]() |
Kierrejousien lukitus
Nyt vaan kuvia kehiin erillaisistya kierrejousien lukituksista. pitäisi alkaa läjään rakentaa uutta alustaa kesän aikana ja jos tekis kerralla semmoisen että jouset pysyis mukana vaikka iskari pettäs yms. eli minkälaisia rakenteita käytetään. ja jos joku samalla kertois onko hdj kaikki iskarit tappi/tappi tyylisiä vai onko jommassakumassa päässä tappi lenkki tai lenkki lenkki pää? hiukan yrittänyt hahmotella jo tulevaa alustaa mielessä ja taitaa mennä ihan perinteistä kaavaa hdj iskareilla ja takana reilusti yläpäät sisempänä ja etupäähän tee nkokonaan uudet iskarin yläpään kiinnitykset. ja takarungonkin joutuu tekemään kokonaan uusiki niin tulee sinnekin kaikki välipalkitkin uudet ja jousen yläpäät yms. ja hiukan mietttiny tekisikö nuo tukivarren kiinnityksetkin uudet hiukan jämäkämmät myös että ei olis heti ruostumassa tai repeemässä. ja takatukivarret saatan pyöräyttää perän päälle jos tilaa tarpeekis. edessä saa vänkyrät olla alla ainakin toistaiseksi. mutta korvakot pitää sinnekin uusia kun näkyy pehmentyneen aika paljon nekin korvakot
|
hodarin iskareista: eessä tappi/tappi ja takan ylhääl tappi ja alhaal lenkki :)
ja tuosta lukituksesta, eikös se kestä mukana jos laittaa vaik silmukat keskelle jousipeteihi ja välii vaik liina.. tai sit tukivarren ja rungon välii liina mikä rajottaa ulosjouston jos iskari pettää.. |
Juu ja eihän siinä ole mitään järkeä että iskari on se ulosjouston rajoitin, laitetaan vaan se rajoitinliina kehiin jos on elävämpi alusta.. aika äkkiä hajoaa iskarit jos ne on ainoa tekijä mikä ulosjouston rajoittaa.
|
pienellä pakoputkiklemmarilla jousipetiin kiinni. siis niillä joissa uu-pultti ja pari mutteria.
|
|
Mulla näin mutta Taren systeemi olis parempi kun on matalampi tollanen latta.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=79645 |
|
Sivu luotu: 23:58 (GMT +2). |