Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.04.2011, 18:34
Paulir Paulir ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.08.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 67
Perusasetus

Napalukot…


Mulla olis yhdet ylimääräiset… puhdistusta vaille…
Vähän käytetyt… 50€

p.0400 413030
Pauli

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.04.2011, 18:49
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Perusasetus

Lukkoihin täälläkin kiinnostusta.
ihan normi öljynsuodin taisi käydä volvo 440:stä. Samaa kokoa löytyy ladastakin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.04.2011, 19:02
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

Mitenkäs muilla nyt sitten menee noi napalukko jutut uakkerissa, kun tosiaan omassa toi napalukko lukitsee vetoakselin napaan. tuotakin ihmetellyt että kuinka tuo manuaalinen napalukko sitten, ilmeisesti käänettäessä kiinni se siirtää holkin vetoakselin päälle ja näin lukitsee navan ja vetoakselin toisiinsa??

Ymmärtääkseni ei systeemi ole muuttunut, oma vehje tosiaan vuodelta -79 joten mahtaako olla merkitystä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.04.2011, 19:08
Paulir Paulir ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.08.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 67
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Smuli Näytä viesti
Mitenkäs muilla nyt sitten menee noi napalukko jutut uakkerissa, kun tosiaan omassa toi napalukko lukitsee vetoakselin napaan. tuotakin ihmetellyt että kuinka tuo manuaalinen napalukko sitten, ilmeisesti käänettäessä kiinni se siirtää holkin vetoakselin päälle ja näin lukitsee navan ja vetoakselin toisiinsa??

Ymmärtääkseni ei systeemi ole muuttunut, oma vehje tosiaan vuodelta -79 joten mahtaako olla merkitystä
Juurikin näin… Lukitsee akselin napaan, mutta ei tarvitse irrottaa rasvakuppia ja vääntää avaimella lukkoa kiinni. Ei tämä mikään etuakseliston lukko ole, mutta helpottaa kytkemistä ja poisottoa…!
Oma autoni on museokilvissä 1974 mallia…
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.04.2011, 19:03
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Vaikuttaa mielenkiintoselta kamppeelta, jos siinä on tuo patruunamaalinen öljynsuodatin, on sihen joskus vaihdettu Volgan tms kone, ootko kyselly osia ussr carsista
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.04.2011, 19:35
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Vaikuttaa mielenkiintoselta kamppeelta, jos siinä on tuo patruunamaalinen öljynsuodatin, on sihen joskus vaihdettu Volgan tms kone, ootko kyselly osia ussr carsista
En oikeen jaksa uskoa tuohon koneen vaihtoon koska koneeseen käy nuo uudet uaz osat, vaihdettu esim tehdasuusi k-151 kaasutin ja tehdasuusi virrasjakaja. ja ainakaan minulle ei viellä ole tullut tietoon että yhteenkään muuhun venäläisen tekemään koneeseen käy tuo uazin virranjakaja. ja kun toinen samanmoinen konekkin löytyy ja sekin on uazista purettu.

Tuo öljynsuodatin homma on kuulemani mukaan niin että tuohonkin pitäisi voida laittaa sen uudemman koneen suodattimen jalka jolloin suodattimiksi kävisivät nämä peltipurkkimalli suodattimet.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.04.2011, 19:36
AH-64D:n Avatar
AH-64D AH-64D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.07
Sijainti: -
Viestit: 358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Smuli Näytä viesti
En oikeen jaksa uskoa tuohon koneen vaihtoon koska koneeseen käy nuo uudet uaz osat, vaihdettu esim tehdasuusi k-151 kaasutin ja tehdasuusi virrasjakaja. ja ainakaan minulle ei viellä ole tullut tietoon että yhteenkään muuhun venäläisen tekemään koneeseen käy tuo uazin virranjakaja. ja kun toinen samanmoinen konekkin löytyy ja sekin on uazista purettu.

Tuo öljynsuodatin homma on kuulemani mukaan niin että tuohonkin pitäisi voida laittaa sen uudemman koneen suodattimen jalka jolloin suodattimiksi kävisivät nämä peltipurkkimalli suodattimet.
Kuvaa moottorista?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.04.2011, 19:48
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

löytyy edestä ylhäältä kuvattu.

kuva isohkon kokonen ja huono laatuinen kun hämärässä tallissa puhelimella otettu.

http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMAG0287.jpg
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.04.2011, 19:55
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Smuli Näytä viesti
löytyy edestä ylhäältä kuvattu.

kuva isohkon kokonen ja huono laatuinen kun hämärässä tallissa puhelimella otettu.

http://smuli.arkku.net/Kuvat/IMAG0287.jpg
Volgan kone usko pois, enempi tehoa kuin omassa, tuohon ei saa sitä peltikuorista suodatinta kovin helpolla luulisin.
http://www.russiantoy.net/gaz/main.php?port=1&page=4

Viimeksi muokannut Calmari : 27.04.2011 20:01
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tml.lukot Unregistered Tekniikka & Jutustelu 23 17.12.2012 19:49
LJ:n lukot? tojotojo Tekniikka & Jutustelu 12 30.01.2007 20:51
BJ:n lukot tmato Tekniikka & Jutustelu 7 16.01.2005 23:01
HJ:n lukot...? asko Tekniikka & Jutustelu 7 05.12.2004 19:14
Lukot wallu Tekniikka & Jutustelu 35 08.06.2004 19:38


Sivu luotu: 22:03 (GMT +2).