Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 16.04.2011, 13:39
Samppi Samppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.06.10
Sijainti: Raahe
Viestit: 140
Perusasetus

Siksihän sitä pinjonia alunperin lienee käännetty että etummaisen ristikon liikerata ei loppuisi kesken.
Tuosta nostaa perän ylös niin että se roikkuu maksimi ulosjoustoissa iskareiden varassa ja kääntelee pinjonia niin paljon kuin etummaisen ristikon liikerata sallii, ei pitäisi tulla ongelmaa.
Luulen, muistelen ettei sitä pinjonia paljoa ole enää paljoa varaa kääntää, mutta tutkitaan.
Eipä huvittaisi alkaa ulosjoustoja rajoittamaan kun ne on mulkattu niin suuriksi kuin iskareissa ja kardaanissa varaa riittää.
Leikkasin töissä muutamia eripaksuisia kiiloja testiä varten.

Yllättävän vähän oli liu`ussa väljää, liekkö uutenakaan ollut juuri tuon timmimpi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Geeärrän jurina Terzu Tekniikka & Jutustelu 24 03.10.2013 22:21
Patrol jurina... tessu Tekniikka & Jutustelu 12 24.06.2010 14:17
hj 60 jurina penna Tekniikka & Jutustelu 11 03.11.2008 17:09
toyota jurina... jami63 Tekniikka & Jutustelu 18 04.05.2006 18:16
Mekanisten Nopeus- ja RPM-mittareiden värinä KTM Yleiset 0 04.01.2002 09:08


Sivu luotu: 10:49 (GMT +2).