![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Siksihän sitä pinjonia alunperin lienee käännetty että etummaisen ristikon liikerata ei loppuisi kesken.
Tuosta nostaa perän ylös niin että se roikkuu maksimi ulosjoustoissa iskareiden varassa ja kääntelee pinjonia niin paljon kuin etummaisen ristikon liikerata sallii, ei pitäisi tulla ongelmaa. Luulen, muistelen ettei sitä pinjonia paljoa ole enää paljoa varaa kääntää, mutta tutkitaan. Eipä huvittaisi alkaa ulosjoustoja rajoittamaan kun ne on mulkattu niin suuriksi kuin iskareissa ja kardaanissa varaa riittää. Leikkasin töissä muutamia eripaksuisia kiiloja testiä varten. Yllättävän vähän oli liu`ussa väljää, liekkö uutenakaan ollut juuri tuon timmimpi. ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Geeärrän jurina | Terzu | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 03.10.2013 22:21 |
Patrol jurina... | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 24.06.2010 14:17 |
hj 60 jurina | penna | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 03.11.2008 17:09 |
toyota jurina... | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 04.05.2006 18:16 |
Mekanisten Nopeus- ja RPM-mittareiden värinä | KTM | Yleiset | 0 | 04.01.2002 09:08 |