![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo, ei toyotalla ole mikään ilmaista, tai edes halpaa esim BJ75:sen ohjausvarrenpää simpukan puolelle 270 euroa... Ja tarvikkeena sama osa 30 euroa...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tuossa tuli vastaan tämmösiä. Oikeat koot kun ettii niin nämä lienee ihan toimivaa tavaraa tuossa rungon korvakon alapuolella. Ainakin varmaan riittävän lähellä orkkiksia... http://tuotteet.etra.fi/main.html?no...2320167&path=1
Ja korin ja rungon väliin sitten tämmöset? http://tuotteet.etra.fi/main.html?no...2321059&path=1
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. Viimeksi muokannut Korpikumpu : 21.04.2011 12:35 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No jo se on perkele
![]() Hommat seisoo kun ei itellä ole välinettä, jolla nostaa tuota koria. Naapurilta hajosi traktori, toiselta ei löydy intoa auttaa, kolmas möi vehkeensä ja neljäs ei vastaa puhelimeen. Jos nyt on saatana. Noh, laitos on nyt kutakuinkin purettu interiöörejä myöten. Aloittelin jo maalien hionnan korista ja reikien etsimisen samalla. Paljon on rupelettavaa, mutta kaippa tuo joskus tuosta valmistuu. Nyt kun alkoi lomakin, niin kerkiään tehdä jotain. Ja kuistiprojekti on valmis. Melkein vituttaa, kun on tuota jotain pikikakkaa tuon luuskan lattiassa sisällä. Pitäisi keksiä joku järkevä keino sen poistamiseen. Nyt olen tuolla rälläkän teräsharjalla sitä turannut ja kyllähän se irtoaa, mutta sotku on järjetön.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko se pikikakka kovaa vai pehmeää?
Suzukin lattiasta irtosi todella hyvin isoina liuskoina paineilmataltalla.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Osa on kovaa, osa pehmeää. Etuosassa on samaa töhnää, mutta suurin osa lähtee etuosasta ihan vaan meisselillä vääntämällä. Kalahtaa isona laattana irti. Takaosa on taas niin stnan tahmeaa ja tarttuvaa. Kun olisi tajunnu keväällä nakutella nuo irti, niin olisi varmaan helposti lähtenyt laattoina.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Voimia!
__________________
Suzuki SJ 413 -87 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Suzuki SJ 413 -87 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Muuan tunkin, puukapuloitten ja pukkien avulla suzukin kori nousi tuolle mallille yksin. Runko puotettiin tuohon pikkuseen kärryyn ja kahen miehen voimin heivattiin kori toiseen kärryyn. Oishan niitä vissiin helpompiaki tapoja olemassa ko. toimenpiteeseen, mutta kävihän tuo noinkin... ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Hitaasti etenee vieläkin
Kyllä, hidasta on kun harrastuksia on muitakin. On nyt kuitenkin taas pikkusen ehtiny tekemään. Kuvissa näkyy rungon kunto. Kohta, josta runko on jo leikattu auki on pahin. Kohdat joissa pakoputki on ollut lähellä, ovat mätiä. Onneksi kovaa löytyy reilusti ylä- ja alapuolelta. Kyljet siis kuskin puoleisesti palkista uusiksi. Nou hätä. Hommaahan tuossa on ihan perkeleesti kun ei ikinä ole tehnyt. Tuosta avatusta kohdasta eteenpän runko on ehjää molemmin puolin. Jopa maalit ja alusta massat on paikallaan. Ilmeisesti laatikko ja kone on roiskinut riittävästi suojaa
![]() Palkkien sisällä oli muuten perkeleesti hiekkaa. Peseminen meni nyt vaikeaksi, kun kuivuus hävitti pintavesikaivoista vedet. Pitää varmaan sisältä vetää vedet painepesurille. PS: Tuossahan on komeasti hitsattu tuo iskareiden kiinnitystanko ![]()
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |