Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 14.04.2011, 20:05
Black Bear:n Avatar
Black Bear Black Bear ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.12.10
Sijainti: Muhos
Viestit: 195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotpal GR Näytä viesti
Oma mielipide on se että patrolli ilman muuta ja vielä kun on noilla varusteilla. Patukassa jäykät akselit jollaset oikeessa maasturissa on, ja 3.3sd kone kestää vaikka ydinsodan joten hyvä myös offiin. Pajeroa hiukan hankalampi korottaa ja risukeulan joustot huonommat verrattuna jäykkään akseliin. Patukan akselit myös kestävää tavaraa joten ei niitä ihan heti pitäs rikki saada, tai tietysti kaikki saa hajalle mutta offissakin saa aikalailla ajaa että rikki saa akselit

Patrol noista vaihtoehdoista ehdottomasti.

Nämä mun mielipiteitä, muut kertokoon omansa

Ja arvaappa kumpaa minä äänestän

http://www.youtube.com/watch?v=McW8GR79OdE
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero O/M/V Ajoneuvot 11 02.02.2014 21:37
O. pätkä pajero tai patrol paketti auto O/M/V Ajoneuvot 6 16.03.2008 21:17
M:patrol/pajero jotakin pieniä osia akp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 30.10.2006 16:23
Pätkä Pajero/Patrol h-autoksi? Predator Tekniikka & Jutustelu 6 03.03.2005 11:44
M: BJ, patrol ja pajero osia asentaja O/M/V Muut 0 30.11.2004 09:18


Sivu luotu: 03:30 (GMT +2).