Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruiseristi
Eniten minua ihmetyttää turvapaikanhakijoiden joukossa olevat terveet nuoret miehet, jotka ovat lähteneet muka sotaa pakoon,
eikös heidän pitäisi olla torrakat kourassa puolustamassa isänmaataan?
Jos pystyy suomessa raiskaamaan , niin kai sitä pystyy oman maan vihollisen tappamaan.
|
Vaikka en kovin maahanmuuttaja ystävällinen ihminen olekkaan niin useinhan nämä pakolaiset ovat sisällisodan runtelemista maista eli ei siellä minkään isänmaan puolesta tapella... Näissä tapauksissa vertaus suomen sotiin on huono. Myöskin poliittiset pakolaiset jotenkin ymmärrän... Tottakai kun tullaan suomeen niin eletään niinkuin on suomessa eletty, uskontoa ja perinteitäkin saa ja pitää ylläpitää sikälimikäli ne menevät yksiin suomenlain kanssa, pl.lukien moskeijoitten rukouskutsut niitä en haluaisi omaan naapuriini joten en kenenkään muunkaan!
Raiskauksiin ja rikoksiin syyllistyvät pitäisi lähettää ensimmäisellä lennolla takaisin kotimaahansa. Mä olen myös sitä mieltä että suomenkansalaisuutta ei pitäisi kovin helposti pakolaiselle antaa, vaan ennemminkin pyrkiä siihen että joku päivä ne palaisivat kotimaahansa.