Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.04.2011, 11:29
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Eniten minua ihmetyttää turvapaikanhakijoiden joukossa olevat terveet nuoret miehet, jotka ovat lähteneet muka sotaa pakoon,
eikös heidän pitäisi olla torrakat kourassa puolustamassa isänmaataan?
Jos pystyy suomessa raiskaamaan , niin kai sitä pystyy oman maan vihollisen tappamaan.

Vanha 14.04.2011, 18:49
sössökoski sössökoski ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 02.05.06
Sijainti: Myrskylä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruiseristi Näytä viesti
Eniten minua ihmetyttää turvapaikanhakijoiden joukossa olevat terveet nuoret miehet, jotka ovat lähteneet muka sotaa pakoon,
eikös heidän pitäisi olla torrakat kourassa puolustamassa isänmaataan?
Jos pystyy suomessa raiskaamaan , niin kai sitä pystyy oman maan vihollisen tappamaan.
Vaikka en kovin maahanmuuttaja ystävällinen ihminen olekkaan niin useinhan nämä pakolaiset ovat sisällisodan runtelemista maista eli ei siellä minkään isänmaan puolesta tapella... Näissä tapauksissa vertaus suomen sotiin on huono. Myöskin poliittiset pakolaiset jotenkin ymmärrän... Tottakai kun tullaan suomeen niin eletään niinkuin on suomessa eletty, uskontoa ja perinteitäkin saa ja pitää ylläpitää sikälimikäli ne menevät yksiin suomenlain kanssa, pl.lukien moskeijoitten rukouskutsut niitä en haluaisi omaan naapuriini joten en kenenkään muunkaan!
Raiskauksiin ja rikoksiin syyllistyvät pitäisi lähettää ensimmäisellä lennolla takaisin kotimaahansa. Mä olen myös sitä mieltä että suomenkansalaisuutta ei pitäisi kovin helposti pakolaiselle antaa, vaan ennemminkin pyrkiä siihen että joku päivä ne palaisivat kotimaahansa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä Kansa ajelee??? Tekniikka & Jutustelu 269 20.02.2011 00:16
Maailman nopein kansa ajopeli Korhos Make Chit-Chat 0 08.06.2009 16:56
Ja kansa taisteli Ex_inkkari Chit-Chat 1 28.06.2007 17:46
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Pakolaiset karsinaan! Lars Society 0 20.04.2002 12:12

Sivu luotu: 20:26 (GMT +2).