Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.03.2011, 01:30
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

annoitko rahaa?

mulle jakaa neekeri aina postin, harmi etten ole monesti kotona kun tulee posti, ajattelin että voisin avata oven juuri sillä hetkellä kun posti tulee! kerran huomasin että postinjakaja kun oli jakanut postin niin kusi sen jälkeen mun pihamaalle!! kerran naapurin koita kusi mun pihamaalle ja sen jälkeen arvelin että ammun sen jos vielä kusee mun pihalle ihan senkin takia kun se koira on koko ajan vapaana ja räksyttää jatkuvasti ja pyörii mun pihalla. Kerran ajoin tahalleen toisen naapurin koiran yli kun se koira puras mun lasta ja sekin kusi ja pasko mun pihalle monesti ja muija kun oli kotona niin sano että se koira oli päivisin sisällä ja räksytti koko ajan ja se koira oli muutenkin todella aggressiivinen, kun muija oli lenkillä niin se hyökkäs päälle, ja omistaja vain sanoi että se on koiran luonne. Onneksi sattui tiellä kohdalle. Harmitti vaan kun koiran verta ja paskaa oli auto täynnä. Oli kuulemma ihan monen tonnin rotu koira. Onneksi on evoluutio ja minä autoin evoluutiota parempaan suuntaan.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä Kansa ajelee??? Tekniikka & Jutustelu 269 20.02.2011 00:16
Maailman nopein kansa ajopeli Korhos Make Chit-Chat 0 08.06.2009 16:56
Ja kansa taisteli Ex_inkkari Chit-Chat 1 28.06.2007 17:46
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Pakolaiset karsinaan! Lars Society 0 20.04.2002 12:12

Sivu luotu: 16:01 (GMT +2).