Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.04.2011, 23:05
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Nii justiinsa.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Ihan sama miten ja miks hajonnu, aina pitää ensin mennä kiusaamaan kauppiasta, eli tässä tapauksessa siis KooPeen kimppuun, mars mars.
Kannattaa mennä oikein kovalla äänellä huutamaan ja kiroilemaan, haukkuu kaiken sieltä ostamasi ja vähän muutakin ihan paskaks, niin saa varmaan hyvän ja nopean palvelun.
Juu, niin ne pers aukiset HUONOT asiakkaat aina tekee,sama vaik ei ostas enää yhtää nippeliä!! Tyhmyyttään kaiken hajottaa!! Ei mitään takuuta niille! No joo,nää on näitä mutta otetaanhan huomioon että niitä ennakkoluuloja on tiskin molemmilla puolilla. Ja sekunda iskareita joita olen asentanut maastureihin muistan ainakin 7 kappaletta, kolmelta eri valmistajalta. Siis TODISTETUSTI sekundoja. Henkilö auto puolelta en muista ku pildemannin ja takavuosien Kybit. Pälähtipä mieleen venäläiset sinkki ämpärit,noin puolet isäukkoni ostamasta erästä ei pitänyt vettä,ne olivatkin hyvää laatua siksi vain puolet vuoti.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.01.2016, 14:32
Harde:n Avatar
Harde Harde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.09
Sijainti: Espoo
Viestit: 119
Perusasetus

Avaampas sanaisen arkkuni,

Kesällä meni katki molemmat takaiskarit vuoronperään. nyt taas toinen katki
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.01.2016, 16:10
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Mulla kans viime kesä Laatokalla ranchon 9000rs iskarista irtos yläpään kiinnike varren päästä toinen muuten vaan katos vaimennus kolmesta muusta iskarista. Ei ne kestä viron iskarit mitään
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.01.2016, 17:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Mietinpä vain näissä katkeamisissa, että onko näissä autoissa iskarit ulos- tai sisäänjoustonrajoittimena? Iskarit kun ei sitä oikein tahdo kestää.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.01.2016, 17:29
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Mietinpä vain näissä katkeamisissa, että onko näissä autoissa iskarit ulos- tai sisäänjoustonrajoittimena? Iskarit kun ei sitä oikein tahdo kestää.
Näihän se mulla oli syynä. Jousitus kun vähän lässähtää niin iskarit toimii jouston rajoittimena sisäänpäin. Kaupastahan nuita iskareita sai tilalle ja merkki pysyi samana.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.01.2016, 23:11
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Mietinpä vain näissä katkeamisissa, että onko näissä autoissa iskarit ulos- tai sisäänjoustonrajoittimena? Iskarit kun ei sitä oikein tahdo kestää.
Juu,iskarissa ei ole topparia sisäänjoustossa joten iskari on väärin valittu tai asennettu ja näin ollen hajoaa,koskee kaikkia iskareita. Mut useimmissa autoissa iskari toimii ulosjouston rajoittimena,huomaa kun ottaa iskarin irti ni putoaa hieman alaspäin,mut jousi voimaa ei saa olla enää kun maksimit on ulkona. Ite teen niin et jos iskari ei oo tarkotettu just ko. setupille ni testaan et toppari ottaa kiinni ennenku iskari pohjaa,sit ulosjoustossa jousen pitää olla lötkö ennenku liikevara loppuu. Sekunda iskareita on vuosien mittaan nähty ainakin neljältä eri merkiltä meikäläisen ateljeessa.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.01.2016, 00:11
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Kyllä se ulosjoustokin iskarin tappaa eläväisellä alustalla pudemmän päälle.. sisäänjoustossa toki sitten iskarin pohjatessa menee hyvinkin nopeasti.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.01.2016, 14:04
Harde:n Avatar
Harde Harde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.11.09
Sijainti: Espoo
Viestit: 119
Perusasetus

tälleen mulla mennyt jo 3 trailmasteria.

jostain syystä kuva kaatui kyljelleen matkanvarrella

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jimnyyn 50 mm Trailmaster korotuspaketti Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 26 16.03.2012 10:04
Myyty Trailmaster 2" alusta LJ:hin 500euroa!! MYYTY MJ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 16 28.10.2009 12:19
Myydään hdj 80 iskarit jeeppi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.08.2008 19:37
O: HJ:n iskarit Jani77 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.03.2007 23:21
M: BJ:n iskarit bj45lava O/M/V Muut 0 01.02.2005 18:02


Sivu luotu: 07:52 (GMT +2).