![]() |
Trailmaster stage II iskarit tyyppivikako?
Onko muilla kokemuksia kyseisistä iskareista?Itsellä ollu hiluxissa noin 15tkm ja pääosin maantieajoa,välillä mietoa tieltä poistumista,ja nyt taas katkesi toinen takaiskarin alakiinnike juuresta.Yhden iskarin sain vaihdettua offivarusteessa takuuseen mutta nyt tuskin enää onnistuu kun alkaa olemaan niin vanhat.Etuiskarit on toiminu hyvin,mutta aika pettynyt olen kyllä noihin takaiskareihin.Takana on aavistuksen pidemmät riipukkeet mutta mielestäni akseli ei pääse ihmeemmin kiertymään mihkään,ja eikö iskarin kuuluisin alapään puslasta päästä taipumaan myös sivuille vähän?
|
juu mulla on katkennut mersusta edestä.
|
Kerroppa tilanne niin pitäisi kelvata takuuseen..:o
|
Sitä mietin itse että voisiko olla jotenki liian jäykät iskarit hiluxin kevyeen perään,vanhat ruosteiset monroet kyllä kesti vaikka mitä pompotusta.
|
Lainaus:
|
mulla oli kyllä liian löysät etu jouset, jonka takia luulen että meni poikki.
|
Tällä kertaa iskarista oli korkannut kierteet alakiinnityksestä eli kone tai Gunther mahdollisesti vetäny väärille kierteille alapään saksassa,onneksi on korjattavissa helposti.
|
Ettei ne iskarit olis liian lyhyet?
|
Lainaus:
Kannattaa mennä oikein kovalla äänellä huutamaan ja kiroilemaan, haukkuu kaiken sieltä ostamasi ja vähän muutakin ihan paskaks, niin saa varmaan hyvän ja nopean palvelun. :D |
Lainaus:
|
Nii justiinsa.
Lainaus:
|
Avaampas sanaisen arkkuni,
Kesällä meni katki molemmat takaiskarit vuoronperään. nyt taas toinen katki |
Mulla kans viime kesä Laatokalla ranchon 9000rs iskarista irtos yläpään kiinnike varren päästä toinen muuten vaan katos vaimennus kolmesta muusta iskarista. Ei ne kestä viron iskarit mitään :D
|
Mietinpä vain näissä katkeamisissa, että onko näissä autoissa iskarit ulos- tai sisäänjoustonrajoittimena? Iskarit kun ei sitä oikein tahdo kestää.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kyllä se ulosjoustokin iskarin tappaa eläväisellä alustalla pudemmän päälle.. sisäänjoustossa toki sitten iskarin pohjatessa menee hyvinkin nopeasti.
|
tälleen mulla mennyt jo 3 trailmasteria.
jostain syystä kuva kaatui kyljelleen matkanvarrella http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=187477 |
aina katkennut samalla tavalla:D
|
Sivu luotu: 02:54 (GMT +2). |