![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kerroppa tilanne niin pitäisi kelvata takuuseen..
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitä mietin itse että voisiko olla jotenki liian jäykät iskarit hiluxin kevyeen perään,vanhat ruosteiset monroet kyllä kesti vaikka mitä pompotusta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mieti, mieti!
|
|
|
|||
|
|||
|
mulla oli kyllä liian löysät etu jouset, jonka takia luulen että meni poikki.
|
|||
|
|||
|
Tällä kertaa iskarista oli korkannut kierteet alakiinnityksestä eli kone tai Gunther mahdollisesti vetäny väärille kierteille alapään saksassa,onneksi on korjattavissa helposti.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ettei ne iskarit olis liian lyhyet?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kannattaa mennä oikein kovalla äänellä huutamaan ja kiroilemaan, haukkuu kaiken sieltä ostamasi ja vähän muutakin ihan paskaks, niin saa varmaan hyvän ja nopean palvelun.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Näinhän se yleensä menee.Voihan olla mahdollista myös että jos se alakiinnitys mikä ruuvataan iskarin runkoon kiinni ei ole ollut käännetty ihan pohjaan,jolloin kierteet on korkannu helpommin...
|
|
|
|||
|
|||
Nii justiinsa.Lainaus:
Ei mitään takuuta niille! No joo,nää on näitä mutta otetaanhan huomioon että niitä ennakkoluuloja on tiskin molemmilla puolilla. Ja sekunda iskareita joita olen asentanut maastureihin muistan ainakin 7 kappaletta, kolmelta eri valmistajalta. Siis TODISTETUSTI sekundoja. Henkilö auto puolelta en muista ku pildemannin ja takavuosien Kybit. Pälähtipä mieleen venäläiset sinkki ämpärit,noin puolet isäukkoni ostamasta erästä ei pitänyt vettä,ne olivatkin hyvää laatua siksi vain puolet vuoti.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jimnyyn 50 mm Trailmaster korotuspaketti | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 16.03.2012 10:04 |
| Myyty Trailmaster 2" alusta LJ:hin 500euroa!! MYYTY | MJ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 28.10.2009 12:19 |
| Myydään hdj 80 iskarit | jeeppi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.08.2008 19:37 |
| O: HJ:n iskarit | Jani77 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.03.2007 23:21 |
| M: BJ:n iskarit | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 01.02.2005 18:02 |