![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Pystyisitkö laittamaan kuvaa autostasi?
Itse laitoin ton 1.75" korotuspalan + ruuvasin siihen kiinni vielä sen alkuperäisen kumipuslan väliin ettei kitise/ natise nin paljon, ja silti jäi vielä jousitolpasta pätkä näkyviin. Ei sitä toki paljoa jää näkyviin, jo sen takia on syytä pitää takana vakaaja paikallaan ettei pääsisi jousi ponnahtamaan pois paikaltaan. Toinen hyvä vaihtoehto olisi esimerkiksi ulosjoustonrajoitinliina. Vielä parempi olisi pidemmät korottavat vieterit ilman korotuspaloja ![]() Se mitä itse olen tota ZJ:tä käynyt samaisilla palikoilla ja rough countryn iskareilla metsässä venyttelemässä, niin ei takajouset ole sieltä päässeet tippumaan pois. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan sdor korotuspalikat | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.11.2010 15:39 |
Ostetaan Rangen korotuspalikat | pahapaimen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.10.2010 14:28 |
vitaran korotuspalikat | vellihousu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.02.2010 09:09 |
Myydään korotuspalikat | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.12.2008 20:00 |
Myydään Jeep cherokee xj:iihin panssarit,astinlaudat, välitykset, vetarit,korotuspalikat. | Jeepster | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 04.06.2008 15:24 |