Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 02.04.2011, 13:50
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Ensimmäisenä lähtee


Joko tasasuuntaus silta (siis diodit) taikka säädin.
jos tasasuuntaaja kärähtää niin se voi mennä joko oikoseen tai
palaa poikki tai jotain siltä väliltä.
ja seuraavana palaa sitten kenttäkäämitys.
Ainoat jotka ovat turvassa on ankkuri ja mekaniikka. (ja hiilet ja liukurenkaat)

Jos kenttäkäämitys on palanut/lyönyt läpi tms. niin yleensä haisee palaneelle.
(uusi maksaa enemmän kuin tehdaskunnostettu laturi)

Tuo diodisillan testaus ei käytännössä onnistu diodisiltaa irrottamatta, ja
muista että jos 80-lukulainen bosch niin siinä on 3 positiivista- 3 negatiivista
ja 3 kenttädiodia.

Vaikuttais olevan laturin vaihto edessä?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJn laturista Pafo Tekniikka & Jutustelu 1 02.09.2008 21:53
Laturin kytkentää toimivaksi? AVRO Tekniikka & Jutustelu 8 03.08.2007 12:46
Digi-Tv ja laitteiden kytkentää Kuksa Chit-Chat 3 06.11.2006 20:19
patrollin laturista Tekniikka & Jutustelu 2 18.01.2006 11:52
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 11:41 (GMT +2).