![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ensimmäisenä lähtee
Joko tasasuuntaus silta (siis diodit) taikka säädin.
jos tasasuuntaaja kärähtää niin se voi mennä joko oikoseen tai palaa poikki tai jotain siltä väliltä. ja seuraavana palaa sitten kenttäkäämitys. Ainoat jotka ovat turvassa on ankkuri ja mekaniikka. (ja hiilet ja liukurenkaat) Jos kenttäkäämitys on palanut/lyönyt läpi tms. niin yleensä haisee palaneelle. (uusi maksaa enemmän kuin tehdaskunnostettu laturi) Tuo diodisillan testaus ei käytännössä onnistu diodisiltaa irrottamatta, ja muista että jos 80-lukulainen bosch niin siinä on 3 positiivista- 3 negatiivista ja 3 kenttädiodia. Vaikuttais olevan laturin vaihto edessä? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJn laturista | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.09.2008 21:53 |
Laturin kytkentää toimivaksi? | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.08.2007 12:46 |
Digi-Tv ja laitteiden kytkentää | Kuksa | Chit-Chat | 3 | 06.11.2006 20:19 |
patrollin laturista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.01.2006 11:52 | |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |