![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tänäp öö siis eilen sain oikee aikaseks Dropattua iskarin kiinnitykset ja pisemmät jarrulinjat asennettua. Tars alkaa kardaaneja pilkkomaan seuraavaks ja ohan siinä vielä käsijarruvaijereiden (tuki)kiinnitys pisteiden siirto, laatikon kannatin kummi rakennella... sit voiski pian lorauttaa uudet ölöt lodjuihin ja masiinaan, ja jarrujen ilmaus.ni vois piästä hieman testi ajolle... ainii ja pakoputki tarvii kans vetää uusiks ku se ei oikee istu tuon t18a lodjun kans, tulloo ikäväst etu jordaanin tielle. sit vielä tietysti se highsteer ohjaus ja tasaus pyörästön lukot,panssareita alustaan. akseleiden kiertymistä estävät tangot varmaan tarpeeks epäselvästi ilmastu (traction bar)ja oha ne kurauoman toiselpuol laitellu kaikenmailman jousia, kettinkejä ja vaijereita pienillä vanttiruuveilla idea varmaan hyvä... nopea ja edullinen tiiä sitte onko jollain kokemusta?? jotain tuollaista kaavaillu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() entä oks kukkaa testannu offissa tuollasta iskari hommaa??
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ -Team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler 2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4 Ford F600 4x4 marmon herrigton PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4 JEEP J4000 4x4 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tanko lehtijousen päällä vois olla ihan toimiva ratkaisu, jotenkin vaan tuntuu, että tarvii sellasen molemmin puolin. Noihin vaijeri tai ketjuvirityksiin en kyllä lähtis, vaikka voihan nekin toimia, ainakin siihen asti kun löystyvät.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
juuri tuo ollu itelläkin mieles et mahtaneeko pysyä piukalla......tai kai kaikki aikansa voi olla tai sit ei ![]() Tosiaan olen noiden tankojen kannalla ollut itsekin alusta asti, Tarvii juu ehottomasti kyllä molemmille puolille,ainakin vaikuttas erittäin tukevalta ratkasulta... Ohoh tuli tulli lappukin sit äske just Tarviiki käydä samalla kun hakee tänäp ohjaus kilkkeet tullista niin palliniveliä.
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ -Team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler 2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4 Ford F600 4x4 marmon herrigton PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4 JEEP J4000 4x4 Viimeksi muokannut psychobilly : 29.03.2011 11:44 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
http://shop.virginia4x4.com/ tuolta tilasin ohjaus varret ja tuuman korotus palat niihin.
hieman alustavaa... mallailua.
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ -Team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler 2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4 Ford F600 4x4 marmon herrigton PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4 JEEP J4000 4x4 Viimeksi muokannut psychobilly : 31.03.2011 00:45 Perustelu: kuvien lisäys |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tarvii laittaa ehkä.... tilaukseen meren takkaa taka akseliin 4.10 välitys. jossei suamesta irtoo sopevasti
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ -Team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler 2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4 Ford F600 4x4 marmon herrigton PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4 JEEP J4000 4x4 Viimeksi muokannut psychobilly : 01.04.2011 12:37 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
hieno jeeppi mutta mua kiinnostais enenmän se rocky projekti joka oli korkea kuin mikä ja jollain mologazin akseleilla? Vieläkö hengissä ja romutettu?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
kiitosta,juu tarkottanet varmaan sitä chevyä/gaz66 alusta on myyty hytin ja lavan raakile tuol viel o neki joutas jollekki.
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ -Team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler 2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4 Ford F600 4x4 marmon herrigton PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4 JEEP J4000 4x4 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mites tuo ohjaus nyt pitäis käyttäytyä ajossa kun noi raidetangon kiinnityspisteet poikkeaa noin paljon alkuperäisestä?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ei tiijä? sitten sen näkkee kovinne ainaki ameriikassa kehu. Tuo simpukalta tuleva tanko on sillait ninko samalla linjalla mutta kiinnitys piste on vaan lähempänä jousta ja raidetanko vaan on alkuperäistä lyhyempi hieman ja kiinnitys pisteet ovat kohti suorassa toisiinsa öö joskos tost kukkaa mittää tajuu ku ei ossaa oikee selittää ![]() Ei siinä ny mittää erikoista silti pitäis olla ku on vielä sopevanlaine pitman armi eikä mikkää ainaki kii ota mihkää ja ohjaus varsien linjat ovat noilla melkosen loistavan oloset...ja molemmilla tavoilla tehtyjä ns suoralla kulmalla ja sit toillait käppyrällä moniin eri akseli merkkeihin.. ja ehkä toi setuppi o esm jos on vähän levveempää vannetta kun tuo varsi on alkuperäistä paljon ylempänä saatta ottaa kiinni vanteeseen tiiä sitten... jos on ihan suora varsi. Mutta pirun jämptille tehty/suunniteltu kääntäessä ääriasentoon, lehtijousen ja armin väliin jää rakoa noin 6-7mm. Eikä se ohjaus sitä nää mistä kohtaa varsi sitä lykkää juu eivaa,hmmmm aluks itekki vähä ihmettelin ja tutkein astiaa ni hieman valottui paremmin kun laitto ohjaus varsia hollille ja väänteli ohjausta, ja senjälkeen armoton googletus
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ -Team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler 2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4 Ford F600 4x4 marmon herrigton PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4 JEEP J4000 4x4 Viimeksi muokannut psychobilly : 05.04.2011 20:56 Perustelu: kommentin lissäys |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Tuos o pulttien reikä jako joskosjoku muukin innostuu hysteeristä
tosso jottai pitmanei
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ -Team- MIELENTERVEYSHÄIRIÖ Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler 2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4 Ford F600 4x4 marmon herrigton PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4 JEEP J4000 4x4 Viimeksi muokannut psychobilly : 05.04.2011 20:48 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Varsien sisäänpäin vieminen pienentää ackerman kulmaa, jonka pitäs auttaa lukot päällä kääntymisessä.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Eikun kuttulandian kisaan testaileen.. 16.7 ilmolla jo kiirus..
__________________
Broken Back Team #1 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Vaalit tulossa | Killman | Chit-Chat | 6 | 14.03.2011 19:49 |
| Autoveromuutos tulossa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.04.2004 16:10 | |
| merrasmäkeen tulossa ?4-5.10 | tiipe | Tapahtumat | 0 | 29.09.2003 18:39 |
| Talvi tulossa | Lars | Rakas Päiväkirja | 0 | 15.09.2002 03:24 |