Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.03.2011, 02:10
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

Tänäp öö siis eilen sain oikee aikaseks Dropattua iskarin kiinnitykset ja pisemmät jarrulinjat asennettua.
Tars alkaa kardaaneja pilkkomaan seuraavaks ja ohan siinä vielä käsijarruvaijereiden (tuki)kiinnitys pisteiden siirto, laatikon kannatin kummi rakennella... sit voiski pian lorauttaa uudet ölöt lodjuihin ja masiinaan, ja jarrujen ilmaus.ni vois piästä hieman testi ajolle... ainii ja pakoputki tarvii kans vetää uusiks ku se ei oikee istu tuon t18a lodjun kans, tulloo ikäväst etu jordaanin tielle.
sit vielä tietysti se highsteer ohjaus ja tasaus pyörästön lukot,panssareita alustaan. akseleiden kiertymistä estävät tangot varmaan tarpeeks epäselvästi ilmastu (traction bar)


ja oha ne kurauoman toiselpuol laitellu kaikenmailman jousia, kettinkejä ja vaijereita pienillä vanttiruuveilla
idea varmaan hyvä... nopea ja edullinen tiiä sitte onko jollain kokemusta??

jotain tuollaista kaavaillu

















entä oks kukkaa testannu offissa tuollasta iskari hommaa??

__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.03.2011, 08:00
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.736
Perusasetus

Tanko lehtijousen päällä vois olla ihan toimiva ratkaisu, jotenkin vaan tuntuu, että tarvii sellasen molemmin puolin. Noihin vaijeri tai ketjuvirityksiin en kyllä lähtis, vaikka voihan nekin toimia, ainakin siihen asti kun löystyvät.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.03.2011, 11:40
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Tanko lehtijousen päällä vois olla ihan toimiva ratkaisu, jotenkin vaan tuntuu, että tarvii sellasen molemmin puolin. Noihin vaijeri tai ketjuvirityksiin en kyllä lähtis, vaikka voihan nekin toimia, ainakin siihen asti kun löystyvät.

juuri tuo ollu itelläkin mieles et mahtaneeko pysyä piukalla......tai kai kaikki aikansa voi olla tai sit ei
Tosiaan olen noiden tankojen kannalla ollut itsekin alusta asti, Tarvii juu ehottomasti kyllä molemmille puolille,ainakin vaikuttas erittäin tukevalta ratkasulta...

Ohoh tuli tulli lappukin sit äske just Tarviiki käydä samalla kun hakee tänäp ohjaus kilkkeet tullista niin palliniveliä.
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4

Viimeksi muokannut psychobilly : 29.03.2011 11:44
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.03.2011, 16:07
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

http://shop.virginia4x4.com/ tuolta tilasin ohjaus varret ja tuuman korotus palat niihin.


hieman alustavaa... mallailua.





__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4

Viimeksi muokannut psychobilly : 31.03.2011 00:45 Perustelu: kuvien lisäys
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.04.2011, 12:07
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

Tarvii laittaa ehkä.... tilaukseen meren takkaa taka akseliin 4.10 välitys. jossei suamesta irtoo sopevasti
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4

Viimeksi muokannut psychobilly : 01.04.2011 12:37
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.04.2011, 12:59
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.861
Wink

hieno jeeppi mutta mua kiinnostais enenmän se rocky projekti joka oli korkea kuin mikä ja jollain mologazin akseleilla? Vieläkö hengissä ja romutettu?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.04.2011, 13:29
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
hieno jeeppi mutta mua kiinnostais enenmän se rocky projekti joka oli korkea kuin mikä ja jollain mologazin akseleilla? Vieläkö hengissä ja romutettu?
kiitosta,juu tarkottanet varmaan sitä chevyä/gaz66 alusta on myyty hytin ja lavan raakile tuol viel o neki joutas jollekki.
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.04.2011, 08:36
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja psychobilly Näytä viesti
Mites tuo ohjaus nyt pitäis käyttäytyä ajossa kun noi raidetangon kiinnityspisteet poikkeaa noin paljon alkuperäisestä?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 05.04.2011, 15:02
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Mites tuo ohjaus nyt pitäis käyttäytyä ajossa kun noi raidetangon kiinnityspisteet poikkeaa noin paljon alkuperäisestä?

ei tiijä? sitten sen näkkee kovinne ainaki ameriikassa kehu.

Tuo simpukalta tuleva tanko on sillait ninko samalla linjalla mutta kiinnitys piste on vaan lähempänä jousta ja raidetanko vaan on alkuperäistä lyhyempi hieman ja kiinnitys pisteet ovat kohti suorassa toisiinsa öö joskos tost kukkaa mittää tajuu ku ei ossaa oikee selittää

Ei siinä ny mittää erikoista silti pitäis olla ku on vielä sopevanlaine pitman armi eikä mikkää ainaki kii ota mihkää ja ohjaus varsien linjat ovat noilla melkosen loistavan oloset...
ja molemmilla tavoilla tehtyjä ns suoralla kulmalla ja sit toillait käppyrällä moniin eri akseli merkkeihin.. ja ehkä toi setuppi o esm jos on vähän levveempää vannetta kun tuo varsi on alkuperäistä paljon ylempänä saatta ottaa kiinni vanteeseen tiiä sitten... jos on ihan suora varsi.
Mutta pirun jämptille tehty/suunniteltu kääntäessä ääriasentoon, lehtijousen ja armin väliin jää rakoa noin 6-7mm.
Eikä se ohjaus sitä nää mistä kohtaa varsi sitä lykkää juu eivaa,hmmmm aluks itekki vähä ihmettelin ja tutkein astiaa ni hieman valottui paremmin kun laitto ohjaus varsia hollille ja väänteli ohjausta, ja senjälkeen armoton googletus
__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4

Viimeksi muokannut psychobilly : 05.04.2011 20:56 Perustelu: kommentin lissäys
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.04.2011, 20:40
psychobilly:n Avatar
psychobilly psychobilly ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: LENINGRAD, Finland.
Viestit: 1.504
Perusasetus

Tuos o pulttien reikä jako joskosjoku muukin innostuu hysteeristä



tosso jottai pitmanei


__________________
PAHEMMANluokanLUKIHÄIRIÖ
-Team-
MIELENTERVEYSHÄIRIÖ
Dodge ram 2500 singlecab 4x4 cummins
Ford f 350 crewcab 7.3manual 2wd carhauler
2x FORD F250 xlt LARIAT 7.3 manual 4x4
Ford F600 4x4 marmon herrigton
PREMOTO DODGE KEW TRUCK 4x4
JEEP J4000 4x4

Viimeksi muokannut psychobilly : 05.04.2011 20:48
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 08.07.2011, 06:01
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Mites tuo ohjaus nyt pitäis käyttäytyä ajossa kun noi raidetangon kiinnityspisteet poikkeaa noin paljon alkuperäisestä?
Varsien sisäänpäin vieminen pienentää ackerman kulmaa, jonka pitäs auttaa lukot päällä kääntymisessä.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 08.07.2011, 06:20
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

Eikun kuttulandian kisaan testaileen.. 16.7 ilmolla jo kiirus..
__________________
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vaalit tulossa Killman Chit-Chat 6 14.03.2011 19:49
Autoveromuutos tulossa Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2004 16:10
merrasmäkeen tulossa ?4-5.10 tiipe Tapahtumat 0 29.09.2003 18:39
Talvi tulossa Lars Rakas Päiväkirja 0 15.09.2002 03:24


Sivu luotu: 09:22 (GMT +2).