Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
tuo savuhommahan dieseleissä monesti mielletään vähän väärinpäin... ei dieselin tarvitsis savuta yläkierroksilla / maksimiahdoilla juurikaan, jos optimia haetaan (ei siis "mene laihalle vaikka savu loppuu) - toisten mielestä se on ilmeisesti kuitenkin jotenkin näyttävää ... ? henk.koht. pidän kaasupohjassa huutavaa rajusti savuavaa dieseliä lähinnä huvittavana
alempanahan monestikaan ei pöläystä voi välttää, kun räpelletään mekaanisten pumppujen ja säätimien kanssa
pakolämpö ja pakopainemittari auttaa hahmottamaan termiset perusasiat suhteessa tehoon
|
Juu en mitään sellasta savukonetta haluakkaan, mutta aattelin että syöttöä pystyy lisäämään koska ei aluksi missään vaiheessa pöläyttänyt.. Nyt lisäyksen jälkeen pöläyttää vähän..
Ja noi mittarit on ollu hankintalistalla pitkään, mutta millasia pakolämpömittareita ootte käytelly? Eikös tollasen normi ahtomittarin saa viriteltyä mittamaan myös pakopaineita?