Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.03.2011, 20:36
Mattius:n Avatar
Mattius Mattius ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.11
Sijainti: Suomi, Finland
Viestit: 66
Perusasetus

Terve,

Hilu on sama peli, joten eikun ristiin kysymään vaihteistoa maahantuojalta, että sopiiko, tai päinvastoin. Kannatta tietysti kertoa syykin.

Hieno peli, kun kulutuskin on kohdillaan. Koetan henk. koht. ajella ihan vaan periaatteen vuoksi K5 V8D Blazerilla, vaikka järki istuukin toisinaan vastaantulijoiden kyydissä, niin sydän on oman peltikuoren sisällä.

Aikoinaan dieselöin Ford F150 pickupin työautokseni Cedricin motilla ja lodjulla. Silloin päätin, ettei koskaan enää, mutta konsensustakin oli aika paljon Idän ja Lännen välillä tuolloin. Oma hankkeesi, kun on selkeästi idästä, ja samalla konseptilla.

"Palkinnoksi" moottorivaihdosta ja aiemmistakin jutuista ryhdyin yrittämisen ohella keksijäksi, vaikka kannattaako perus-foordin lisäksi muuta tehdäkään, kun kulkea eteenpäin?

Yritystä peliin!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.03.2011, 21:15
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Jos vaihtotyöhön päätät ryhtyä, niin voittajafiilis on varmaan jälkeenpäin huikeampi jollain muulla moottorilla kuin 2,4:llä.

Itseäni ahdistaa tuon 2,4 litraisen tehottomuus eikä aikaa ole moiseen malmikasaan perehtyä. Lähtisin siitä, että 3 litrainen (1kz-t) voisi olla parempi lähtökohta ajatuksena.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.03.2011, 21:29
Mattius:n Avatar
Mattius Mattius ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.11
Sijainti: Suomi, Finland
Viestit: 66
Perusasetus

"
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KarvaTurpa Näytä viesti
Jos vaihtotyöhön päätät ryhtyä, niin voittajafiilis on varmaan jälkeenpäin huikeampi jollain muulla moottorilla kuin 2,4:llä.

Itseäni ahdistaa tuon 2,4 litraisen tehottomuus eikä aikaa ole moiseen malmikasaan perehtyä. Lähtisin siitä, että 3 litrainen (1kz-t) voisi olla parempi lähtökohta ajatuksena.
"

"Malmikasa" on vakiintunut heitto painavista autoista, mutta miltäs kuulostaisi ihmiselämän osalta sanonnat: Tomukasa tai tomuhippu? Aikas realistista, mutta melko hengellistäkin?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.03.2011, 23:32
beejii45 beejii45 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.12.10
Sijainti: Kainuu
Viestit: 26
Perusasetus

Missä lie hinnoissa nuo 3 l diisseli koneet sitten lie ovat? toisaalta jos sais halvalla vaurioituneen tiisselin ja fiksaisi sen kahdesta?

Saa toki kaupata osiakin..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.03.2011, 23:37
beejii45 beejii45 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.12.10
Sijainti: Kainuu
Viestit: 26
Perusasetus

niin ja passaisikos lie se sitten bensan laatikkoon suoraan?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
dieselöinti Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 03.09.2010 07:50
c303 dieselöinti? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 02.05.2009 17:40
Vähäpäästöisen dieselöinti Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 11 26.12.2007 00:41
Uaz dieselöinti Calmari Tekniikka & Jutustelu 10 19.12.2007 08:25
Dieselöinti Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2005 15:39


Sivu luotu: 12:46 (GMT +2).