![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos vaihtotyöhön päätät ryhtyä, niin voittajafiilis on varmaan jälkeenpäin huikeampi jollain muulla moottorilla kuin 2,4:llä ![]() Itseäni ahdistaa tuon 2,4 litraisen tehottomuus eikä aikaa ole moiseen malmikasaan perehtyä. Lähtisin siitä, että 3 litrainen (1kz-t) voisi olla parempi lähtökohta ajatuksena.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
"
Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Missä lie hinnoissa nuo 3 l diisseli koneet sitten lie ovat? toisaalta jos sais halvalla vaurioituneen tiisselin ja fiksaisi sen kahdesta?
Saa toki kaupata osiakin.. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
niin ja passaisikos lie se sitten bensan laatikkoon suoraan?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
dieselöinti | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.09.2010 07:50 |
c303 dieselöinti? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.05.2009 17:40 |
Vähäpäästöisen dieselöinti | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.12.2007 00:41 |
Uaz dieselöinti | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 19.12.2007 08:25 |
Dieselöinti | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.09.2005 15:39 |